Gå til innhold

I'm back again!


Gjest Yvonnie
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Yvonnie

Hei hei!

Da var jeg tilbake igjen. Gikk ned ca 20 kg i 12/13, men har desverre gått de opp igjen og litt til. Nå er det på'an igjen og denne gangen skal det ikke opp igjen! Holder motet oppe og trenger mye støtte.

Første dag med endring i kost e snart over, og det har ikke vært lett..

Men jeg har klart det! :)/> *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Holdt på å si at det er trist å se deg igjen, men skjønner jo at det lett kan misforstås! *ler* Trist i den forstand at det er jo dumt at du ikke har klart å holde vekten nede og derfor må tilbake hit. Men når det er sagt, så er det jo alltids kjekt med folk og aktivitet her inne! For det har det ikke vært mye av hittil i sommer...

 

Lykke til med prosjektet ditt denne gangen. Tenk livsstilsendring og ikke nødvendigvis så mye slanking, og ta en ting og en dag av gangen. Går det litt treigt i perioder så ikke la deg stoppe av det, det viktigste er at du ikke går opp. Og så synes jeg faktisk at det er kjempekult at du begynner på en onsdag midt i på sommeren - de fleste andre ville tatt det på mandag, til høsten e.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvonnie

Holdt på å si at det er trist å se deg igjen, men skjønner jo at det lett kan misforstås! *ler* Trist i den forstand at det er jo dumt at du ikke har klart å holde vekten nede og derfor må tilbake hit. Men når det er sagt, så er det jo alltids kjekt med folk og aktivitet her inne! For det har det ikke vært mye av hittil i sommer...

 

Lykke til med prosjektet ditt denne gangen. Tenk livsstilsendring og ikke nødvendigvis så mye slanking, og ta en ting og en dag av gangen. Går det litt treigt i perioder så ikke la deg stoppe av det, det viktigste er at du ikke går opp. Og så synes jeg faktisk at det er kjempekult at du begynner på en onsdag midt i på sommeren - de fleste andre ville tatt det på mandag, til høsten e.l. :)/>

 

Skjønte hva du mente og takk for det :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvonnie

200 stepp og 6 stående armhevinger va alt æ klarte - får prøve litt mer seinare.. Blir bestandig overraska over den dårlige helsa mi.. At æ kunne la det gå så langt, fatte ikkje det. :unsure::angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvonnie

Hva er en stående armheving?

 

Dårlig helse? Kanskje det, men nå har du ihvertfall begynt å gjøre noe med det! :)/>

 

Det er at du står mot en vegg og legger vekta di mot veggen.. motsatt fra på golvet.. vanskelig å forklare egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvonnie

Vasking, støvtørking, omøblering og rydding i 3 tima, så en gåtur til butikken og tilbake (der e en bratt bakke kor æ nesten dør)

Føle æ har gjort endel i dag, æ har overkommen angsten som æ kjente i går da æ oppdaga æ va fri for røyk. Æ har spist ofte og lite, æ føle mæ vel og veldig stolt! Yay me! :DB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...