Gå til innhold

Ned 4 kg innen august 2014


Anbefalte innlegg

Så er det på an igjen..... Satser med friskt mot og nytt nick-name ;)/>

I løpet av de neste ukene er målet å gå ned 4 kg. Og jeg venter IKKE til sommeren er omme, jeg begynner nå!!

De to første går nok lett av, det er feriekiloene mine.... De to siste har jeg slitt med i et helt år nå, opp og ned. Nå er jeg lei, de skal av. Og det er slutt på halvhjertet opplegg.

Onsdag, 23.07. 66,3 kg

 

Mål: 62,5 kg innen 30.august 2014

Veiedag onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matchvekt 54

Hei, skal vi støtte hverandre på veien? Jeg har gått ned 3 kg, og målet er å få av 3,5 kg til innen utgangen av august. Merker at de siste er vanskeligere enn de første. Jeg er bare 156 cm, og vil ned til under 54 kg. Startvekt var 60,2. Det var når jeg tippa 60 at jeg fikk sjokk og kom igang. Går på nettkurs, har veiedag onsdager, men i dag er jeg i syden på ferie og har utsatt veing til jeg kommer hjem på lørdag. Veldig spent på om jeg har klart og holde vekten mens jeg har vært på ferie...(57,2). Det er målet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skal vi støtte hverandre på veien? Jeg har gått ned 3 kg, og målet er å få av 3,5 kg til innen utgangen av august. Merker at de siste er vanskeligere enn de første. Jeg er bare 156 cm, og vil ned til under 54 kg. Startvekt var 60,2. Det var når jeg tippa 60 at jeg fikk sjokk og kom igang. Går på nettkurs, har veiedag onsdager, men i dag er jeg i syden på ferie og har utsatt veing til jeg kommer hjem på lørdag. Veldig spent på om jeg har klart og holde vekten mens jeg har vært på ferie...(57,2). Det er målet!

Hei!Målet mitt er din sjokkvekt. Men minus 3,5 ut august er bra. Er også på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matchvekt 54

Hehe, men tipper kanskje jeg er lavere enn deg? Jeg var vel aldri direkte tykk. Men alt var litt sånn ubehagelig stramt og opplåst og jeg følte meg på en måte stappet hele tiden! Etter å ha tatt av 3 kg føler jeg meg egentlig helt ok med kroppen min. Til og med ok i bikini, men nå har jeg lyst å føle meg mer enn ok etter å ha båret på 5-6 kg for mye i 15 år. Nå har jeg nettopp vært ute og spist flyndre til middag her i Spania. Med vann, bakt potet og grønnsaker til. Kjempegodt og kjempesunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere to! Velkommen til å følge tråden her:) Så sporty dere er som hiver dere med allerede mens dere er på ferie...!:) Masse lykke til m de valgene dere må ta, alltid litt vanskelig når man er bortreist, synes nå jeg;)

Her er d godt å ha fått litt hverdag igjen, selv om vi fremdeles har ferie en god stund til. Legger meg på ca 1300 kc daglig, og håper det vil gjøre susen. Utålmodig etter å se resultater, merker jeg. Men føles godt å ha kommet seg "på sporet" igjen. Vi snakkes innpå her:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matchvekt 54

Hjemme fra en uke på ferie, og resultatet viser opp 300 gram. Sånn mellomfornøyd med det, ettersom jeg virkelig gikk inn for å holde vekta i ferien. Drakk kun vann, hadde tre treningsøkter og spiste sunne alternativer på restauranter. Ingen pommes frites. Men nå er det tilbake til hverdagen. Lettere å kontrollere inntaket når man lager maten selv. Så nå hiver jeg meg over klesvasken, menyplanlegging og matinnkjøp + en treningsøkt senere idag...jeg har også meldt meg på nytt nettkurs siden det jeg går på slutter til uka. Denne gangen skal jeg ikke gi meg før matchvekta er i boks. Dvs 3,5 kg til ned. Men jeg gir meg selv 8 uker på det, har jeg kommet fram til....gleder meg til å høre hvordan det går med dere, gammel og live life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matchvekt 54

God morgen,

 

viser seg at det likevel lønnte seg å være flink på ferie. I dag viste vekta helt sånn plutselig 56,7. Laveste på 14 år! Og så herlig og se 56 tallet. Ned 3,5 kg totalt, og det kjennes på denne lave kroppen. Lettere å jogge, klærne sitter finere og jeg føler meg rett og slett bra! Magen stikker ikke så veldig ut en gang!!! Absolutt verd 8 uker med strev. Strev i form av å alltid tenke på hva du spiser, planlegge, registrere, trene. Men når jeg tenker meg om har det jo ikke vært så ille, faktisk litt gøy å vite at du har et prosjekt på gang og at du for hver dag kommer nærmere målet!

 

De siste 15 årene har jeg flere ganger klart å gå ned 2-3 kg. Men da slapper jeg plutselig av, "belønner" meg selv og går rett opp igjen. Gjerne med et bonuskilo i tillegg. Denne gangen skal jeg derfor ikke gi meg helt ennå. For dette har jeg ikke tenkt å gjøre om igjen altså! Vekta skal bli der nede, hvis ikke må det umiddelbar skjerpings til, før det sklir ut igjen!

 

Nå skal jeg avgårde på fotballturnering i Danmark sammen med min sønn og masse andre foreldre. Her får jeg nok noen utfordringer med hensyn til mat og drikke, men jeg skal planlegge og ta gode valg!

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg er fornøyd med å ha kommet meg i gang, og fått kostholdet i rute igjen. Det hjelper alltid å stramme inn etter en lang ferie. Slik også denne gang. Det viser seg ofte at fort på er fort av. Du får trøste deg med det, Gammel. Selv om det selvsagt er skuffende å ha gått opp på ferie. På en annen side, det kunne jo vært verre!! Og du skal se at det går fort av når du får hverdag igjen. Matchvekt, så gøy å se at du fikk et skikkelig hopp nedover. Gratulerer så masse!! Nå er du i siget, og da skal du se at du får av deg de kiloene du drømmer om. Det virker som det fungerer godt med deg å gå på kurs, så sikkert lurt å fortsette litt til med det.

Jeg har ikke tid å skrive mer nå, men ville nå bare meddele ukens resultat og at jeg er her - og her blir jeg til jeg når målet mitt. Dermed basta;)

 

Onsdag, 30.07. 64,9 kg (ned 1,4 kg denne uka)

Onsdag, 23.07. 66,3 kg

 

Mål: 62,5 kg innen 30.august 2014

Veiedag onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, denne uka var d ingen ting å skryte av... bare ned 0,2 kg, nesten stillstand det:( Men jeg skylder på at jeg var bortreist i helga, og at jeg ikke har fått ristet av meg helgekiloen. Jeg lover bot og bedring. Hvordan går det med dere andre? Neste ukes veiing skal være langt ned på 64-tallet, det MÅ jeg bare klare.Men har fremdeles ferie, så det er ikke så enkelt å holde fokus. Men august skulle da liksom bli MIN måned, så jeg må bare stå på;)/>

 

Onsdag, 6.08. 64,7kg (ned 0,2 kg denne uka)

Onsdag, 30.07. 64,9 kg (ned 1,4 kg denne uka)

Onsdag, 23.07. 66,3 kg

 

Mål: 62,5 kg innen 30.august 2014

Veiedag onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, igjen! Jeg er to dager på etterskudd, har begynt på igjen i jobb og det har gått litt i ett. Men jeg gikk på vekta onsdag morgen, og den viste 64,2 kg - så det vil si en halv kilo ned på en uke. Er fornøyd med det! Og enda mer fornøyd med at da jeg veide meg i dagtidlig, så var jeg komt ned på 63-tallet igjen:) Det går rett vei, og det er utrolig motiverende. Nå er det drøye to uker igjen av august, og målet mitt er fremdeles 62,5kg innen den tid. Det SKAL være mulig, men det er de siste grammene som sliter mest..... Litt stille innpå her, er noen av dere andre her fremdeles?

 

Onsdag, 13.08. 64,2 kg (ned 0,5 kg denne uka)

Onsdag, 6.08. 64,7kg (ned 0,2 kg denne uka)

Onsdag, 30.07. 64,9 kg (ned 1,4 kg denne uka)

Onsdag, 23.07. 66,3 kg

 

Mål: 62,5 kg innen 30.august 2014

Veiedag onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn vekt litt på etterskudd, har hatt en hektisk uke. Dårlig med trim, men glad for å meddele at vekta går nedover....:)

Har ti dager på meg, og 1,3 kg skal av. Det betyr at jeg må vere laaangt nede på 63-tallet v neste veiing.

Jeg gir meg ikke...!!

 

Onsdag, 20august 63,8 kg (ned 0,4 kg denne uka )

Onsdag, 13.08. 64,2 kg (ned 0,5 kg denne uka)

Onsdag, 6.08. 64,7kg (ned 0,2 kg denne uka)

Onsdag, 30.07. 64,9 kg (ned 1,4 kg denne uka)

Onsdag, 23.07. 66,3 kg

 

Mål: 62,5 kg innen 31.august 2014

Veiedag onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt å meddele at jeg ikke når mitt store mål i løpet av august...

Men jeg har ikke tenkt å gi meg, september kan jo bli en fin måned!

Jeg har vært syk over en uke nå, helt forferdelig. Har ikke trimmet noe som helst, og maten har sklidd ut. I dag er første dagen jeg føler meg noenlunde siden midten av forrige uke. Jeg starter derfor på igjen med friskt mot. Selv om det ble oppgang til 64,4 kg denne uka. Skuffende. Men det må rapporteres svart på hvitt, det får ikke hjelpe... Neste uke skal det snu igjen. Tror jeg må bruke denne siden litt mer aktivt. Jeg skal veie mat og legge inn ca antall kcal daglig eller annenhver dag. Håper jeg kan komme meg i rute igjen på den måten.

God helg til alle!

Onsdag, 27.august: 64,4 kg (opp 0,6 kg denne uka)

Onsdag, 20august 63,8 kg (ned 0,4 kg denne uka )

Onsdag, 13.08. 64,2 kg (ned 0,5 kg denne uka)

Onsdag, 6.08. 64,7kg (ned 0,2 kg denne uka)

Onsdag, 30.07. 64,9 kg (ned 1,4 kg denne uka)

Onsdag, 23.07. 66,3 kg

 

Mål: 62,5 kg innen 20.september

Veiedag onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...