Gå til innhold

Superflott kropp til jul :)


Gjest Skinnyjeans
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Skinnyjeans

Hei alle sammen! :) Har vært ei stund siden jeg var skikkelig aktiv her, men vil prøve igjen ettersom det var kjempebra sist gang jeg var aktiv i forum. Er en del enklere å gå ned i vekt når man er flere som støtter, hjelper osv.

 

Har aldri hatt som ambisjon å være supertynn eller noe i den duren, bare det å være sunn og at vekten tilsier det samme. Er det noen som ønsker/vil det samme? :D Hadde vært supert!

 

Kan begynne med å fortelle om meg, er nå 22 år og veier ca 92 kg nå. Har tidligere gått ned fra 98 til 86, noe som holdt seg stabilt ei stund, men så snek det på seg litt igjen. Har vært overvektig fra ca 6 klasse av, men det er ikke en grunn til at det skal få fortsette.

Det jeg sliter mest med er å få treningen stabil(veldig av og på), og å passe på porsjoner.

Mitt mål er 70-75 ish, tror det hadde vært ei god vekt for meg ettersom jeg er 169 cm høy.

 

Vil ha under 90kg som første delmål, deretter 85,80 osv :) Vil prøve å få inn min. 3 økter i uken på studio, itillegg til godt med daglig aktivitet som turer, husarbeid osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hiver meg gjerne med!

veier nå 89,5 og mitt første delmål er 81 kilo :)

 

Tenker selv at jeg vil ned til sånn 70 kilo og siden vi har samme utgangspunkt omtrent så kunne det vært gøy å ha noen å diskutere med :D

 

Jeg går på Ung kurset og skal spise 1600 kalorier om dagen :) Er kjempe spent på hvordan dette blir å gå!

 

Hurra for oss som er på slanking !! Vi blir sunnere og friskere !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...