Gå til innhold

Motivasjonsgjeng ønskes!


Gjest YMCA

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Jeg er akkurat ferdig med mitt første internett-kurs, og ønsker å fortsette på egenhånd frem til høsten. Vektklubben er jo en super måte å holde oversikt over kaloriinntak, og et flott sted å få motivasjon (noe jeg virkelig trenger til tider!!). Det har vært litt slapt etter at kurset sluttet. Nå er det jo ingen kursleder som skal lese ukerapportene mine, så jeg må virkelig passe på så jeg ikke detter av lasset...!

 

Jeg er 20 år og ønsker å gå ned rundt 20 kg.

 

Finnes det en gjeng der ute som vil ha meg? :)

 

Ha ei fin uke alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne85

nå ble je glad:)

begynner mitt første internettkurs denne uken,skal gå i 8uker:)å håper på å få motivasjon til å gjøre noe med mine 100kg...vill gå ned til 80kg!!Høres ut som vi er gjevngamle og at vi har noen lunde de samme målene,kanshe vi kan backe opp hverandre litt?

 

er ei jente som fylte 21i går forreste

Håper å høre fra deg:)

 

Nå skal je ut å gå,er kaldt så får klee på meg godt:)

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble je glad:)

begynner mitt første internettkurs denne uken' date='skal gå i 8uker:)å håper på å få motivasjon til å gjøre noe med mine 100kg...vill gå ned til 80kg!!Høres ut som vi er gjevngamle og at vi har noen lunde de samme målene,kanshe vi kan backe opp hverandre litt?

 

er ei jente som fylte 21i går forreste

Håper å høre fra deg:)

 

Nå skal je ut å gå,er kaldt så får klee på meg godt:)

 

Hanne[/quote']

 

Glemte jo å gratulere deg med bursdagen! Håper du hadde en flott feiring!

 

Kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, nettkurset funket fint. Men jeg valgte å ikke fortsette. Bor hos en familie i usa dette året, og må mer eller mindre innrette meg etter deres mat. Får ikke brukt noen av GR-oppskriftene. Men det var greit å få boka, står mye nyttig i den! Også har jeg fremdeles litt kontakt med kursleder. Følger fremdeles GR-opplegget, og det kommer jeg til å fortsette med til jeg når tivselsvekta!

 

Til høsten når jeg flytter hjem igjen, skal jeg fortsette på kurs. Enten internett eller vanlig. :)

 

Gleder meg til å fylle kjøkkenskapene med bare sunn mat!:)

 

Har du begynt kurset enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne85

usa,så spennende:)

sendte min føste ulesrapport i dag...har gått ned ca 8kg fra da jeg veide mest,vekat mi,om den stemmer,stopper på akkurat 100kg:)så er da fornøyd med det:)

så er litt spent på hvordan dette går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hanne.

 

Huff, har vært så elendig dårlig i det siste, at jeg nå har bestemt meg for å begynne på nytt kurs. Holder på å melde meg på nå. Så heretter skal det bli andre boller!:(

 

Hvordan har det gått med deg sålangt da? Fornøyd?

 

Have a nice day!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne85

i helga har je gått opp masse føles det ut som!!har nukk det oxo,så blir spennende å se på vekta i moro:)huff...har nukk gått opp,så er egentlig forbredt på det,så da er det ikke så ille egetnlig..huff

 

ellers har det gått bra, er ikke noe flink til å veie maten jeg dah,blir litt på feelingen..og det stemmer vel ikke hele tia kan je tenke meg!!huff...får se hva kurslederen sier ang maten og trimmen:)

 

skal på pilates nå snart,oxo trene litt kodiss tenker je:)

 

Du må ha lykke til på kurset dah:)internett eller?

 

Ha en fortsatt fin æfta

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, internett. Jeg trur det er viktig å veie maten, iallefall i begynnelsen til du utvikler et noe mer nøyaktig øyemål.

 

Idag på spinninga var det ei dame som skrøyt masse av meg, og sa at jeg er hennes motivator!:( Det var trivelig å høre, spesielt siden dama var perfekt slank og flott. Så det er tydelig all treninga mi gir resultater (selv om jeg ikke ser det sjøl enda..).

 

Skal også på pilates i kveld.

 

Lykke til med veiinga, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne85

det må du ta med deg og tenke på hva hu sa dah du har nedturer,var jo kjempeflott:)

 

trener du mye??

veier i dag ca 1003,vill gjærne ned til litt under 80kg

 

nå skal jeg veie og måle meg å sende til kursledern min:)

oxo dra på treningstudio etterpå:(

 

ha en finfin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne85

hehe..veier 102.3 ikke 1003:)hehe...litt mye det vell

hadde som sagt rapprot dag i dag,gikk hverken opp eller ned siden sist gang..så er vel fornøyd:)

 

går det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...