Gå til innhold

meny2, kan man redusere på kaloriene? håper svar


Gjest engeljenta28
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

heisann dere, jeg har fått kursbok, begynne rpå kurs onsdag, blir spennende. Jeg husker bare at jeg gikk på kurs for 3 år siden og da skulle jeg egentlig ha 1600 kalorier og men kursdama sa jeg kunne ha 1430 kalorier.

 

er det noen grense for hvor mye kalorier man kan redusere uten at det blir for ille liksom?

 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Heisan! :)

Det du lurer på finner du under "ROEDE-KLUBBEN". Finn "min profil - min meny."

Så skroller du ned til "menyjustering". Der er det en linje i rødt som du kan klikke på. Du vil få opp anbefalt kcal. for deg pr måltid, forutsatt at du har registrert høyde og vekt.

 

Meny 1 på 1300 kcal sier (ca.) 220 til frokost og 220 til lunsj, 400 til middag, 200 til frukt og 200 til melk, pluss 50 til "frimerker". Selv spiser jeg mer til frokost, og fordeler melk, frukt og lunsj litt "blandet" på måltider og mellommåltider.

Jeg ligger litt over meny 1, da jeg synes det blir for lite mat, og da sier kroppen min fra med sult om kvelden. Jeg spiser heller 150 kcal. mer enn meny 1, og det blir stort sett brukt på cottage cheese eller yoghurt med bær og frokostblanding.

Grønnsaker kan du holde utenom kaloriregnskapet så lenge du spiser det som er magert og nesten kalorifritt.

 

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er på meny 1, men klarer ikke alltid å fylle opp de måltidene jeg skal, så jeg har fordelt det enda mer slik at jeg spiser kvelds også. Noen ganger går jeg over 1300 kcal, mens andre ganger er jeg under. Regner med det er sammenlagt på en uke som telles.

Spiser du kvelds?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...