Gå til innhold

15kg til sangthans.mandag 6 mars


Gjest kviabolla

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Jeg har igjen 14 kilo. Skal veie meg på fredag - spent på hvor mye jeg har igjen til målet da. Forhåpentlig vis viser den minus 0,5 - 1 kg. Slik at jeg har 13 - 13,5 kg igjen :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulla

Hei igjen, Trulla her ! Hadde veiedag pð söndag den 5.mars jeg,veide da 82,5 kg, minus 1,3 siden sist Veldig fornöyd med det altsð.

Mine uker.

 

Utgangspunkt: 85,0 kg

1.veiing 83,8 kg

2.veiing 82,5 kg

 

Sð nð har jeg "bare" 12,5 kg igjen til st.hans, blir spennede ð se hvordan det gðr med dere andre.

Stor klem til dere. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukene bare flyr av gårde! En uke nærmere målet og ned 1.1 kg, VELDIG fornøyd :)

 

Skal jo ned litt mer en 15 kg totalt, men klarer jeg 15 til St. Hans er det toppen!

 

Lykke til videre alle sammen :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. En ukentlig utfordring for meg er reiser med jobben. I morgen reiser jeg til Sverige i to døgn, noe som medfører stor "pålagt" varmlunsj midt på dagen + restaurant med kollegaer om kvelden. Det er hardt å motstå tre-rettersmiddagen som de fleste går for! Ikke minst et glass rødvin eller to. Jeg psyker meg veldig opp, nå ...!

 

RES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle

Resultater etter min første veiing er klar:

 

Utgangspunkt: 86,2

1. veiing: 85,1

 

Går vel ikke ned så mye hver uke, men syns det er en bra start i alle fall! Og 15 kilo til St.Hans hadde vært supert. Reiser til Spania 29. juni og skulle gjerne vært 15 kilo lettere før det ja!

 

Morgenklem på en onsdag fra Ebelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg igang med min målsetting om 15 kg til St.hans.

Har gått ned 10,3 kg fra 10.01.

 

Vekt oppstart 10.01: 123 kg

Vekt i går 07.03:112,7 kg

MÅL i uke 25: 97,7 kg :)

 

Da kommer jeg med ny rapport neste uke.

Lykke til resten av gjengen, ser at noen allerede har begynnt å fått resultater!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hellen

Siden jeg begynte 30.01.06 har jeg kun gått ned 2 kg...

Noe som tilsier at jeg har hvertfall 12 kg til som skal vekk....

Veier nå 82 kg..

 

Jeg trener hver dag, enten bare går en liten tur eller har aerobic i stuen. Ligger på cirka 1000 kcal hver dag, men går ikke ned likevel...

 

Lei meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... Ligger på cirka 1000 kcal hver dag' date=' men går ikke ned likevel...

 

Lei meg :)[/quote']

 

Ingen mat,- ingen nedgang. Du sulter nok deg selv, og det vil ikke kroppen din være med på, så den tviholder på alt du gir den :mad:

 

Nei, skal du ned i vekt + holde god trening må du nok ligge på et inntak på mellom 16-1900 kcal pr dag. Jeg får i meg det og har gått ned ca 8 kg siden 10. januar.

 

Velg variert pålegg og middag, og unngå alt det magre. Spis lite til hvert måltid og ca 5-6 ganger pr dag. Drikk godt med vann (ca 2 liter), og kutt ned på saltet.

 

LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ned 0,6 kg. Skulle gjerne ha ønsket å gå ned mer, men det er ned i alle fall! Har ikke vært så flink å trimme denne uken, årsaken ligger nok der...

 

Er det noen som har regnet ut hvor mye vi må ta av i snitt i uka for å klare målet?

 

Jeg veier i dag 96,1 kg - og det er mange tapte kilo før jeg blir fornøyd! (168 cm)Jeg kjenner buksene begynner å sitte løsere - og det er moro. Jeg har klær i skapet fra størrelse 38 til 46, etterhvert som jeg kryper nedover skal jeg kaste de største størrelsene: "Ut av mitt hus og kom aldri tilbake!"

 

Stå på, sammen skal vi klare dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piruett

Hei alle sammen.

Bare gått ned 0,5kg denne uka men -1 cm i midjen. Går ned med sneglefart så merker det er vanskelig å holde motivasjonen oppe. :mad: Må begynne på thyroxin for jeg har visst alt for lavt stoffskifte. Håper det kan løsne litt da og at slapphet, hodepine og frysninger forsvinner. DA blir nok alt bra :).

Startvekt 15/03/05 var 99kg, sluttvekt etter 2 kurs 30/08/05 var 89.

3 kg vektoppgang etter det.

20/02/06 vekt 92 kg og midje 102cm, idag 91 kg og 100cm midje, alt for mye for mine 165 cm over bakken.

Som jeg bruker å si: jeg veier ikke for mye jeg er bare litt for kort. :).

Gratulerer med dagen idag alle medsøstre, stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen alle sammen.

 

Til dere som har gått ned, gratulerer.

 

Det er vanskelig å finne rett mengde mat. Jeg forstår deg Hellen, det er ikke lett å spise nok. Har sikkert en sammenheng med at vi ikke har helt kontroll på hva som er riktig mengde. Ikke rart det etter mange år med for mye av feil mat. Jeg sliter litt med dette nå for tiden, når jeg har mye å gjøre så har det lett for å bli for lite mat, rett og slett fordi jeg er redd for å spise for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er, enten dere har gått mye ned eller ikke fullt så mye - alle jobber jo med saken!

 

Enig med deg Astra! Jeg trodde aldri jeg skulle si at jeg sliter med å få i meg nok kalorier, men det gjør jeg faktisk. Etter å ha levd på skummet melk, mager ost og ikke smør i 25, snart tretti år (Hjelp - jeg begynner å bli gammel!), er det vanskelig å forstå at jeg trenger mere mat og kalorier hver dag. Det er ikke lett å ta smør på brødskiva når en tror det er det en legger på seg av!

Det er det mange av oss må jobbe litt med.

 

Jeg merker at jeg går lettere ned i vekt når jeg klarer å ligge opp mot 1600 kalorier om dagen, gjerne med litt variasjon i kaloriintak hver dag.

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...