Gå til innhold

Inspirasjon


Gjest angelicasol
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest angelicasol

Hei alle dere flotte kvinner!

 

Jeg tenkte at en liten inspirasjons-tråd kan være greit, og fant ikke noe lignende her inne :)/> Her kan man legge ut inspirerende bilder, sitater eller bare noen gode ord. Personlig hjelper det meg til å holde fokus, og håper der kanskje vil motivere andre også!

post-39604-0-63932800-1409222412_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei Angelicasol.

 

Det var slett ingen dum ide med en inspirasjonstråd. :D Har jo sett den, men så langt har det bare ikke blitt til at jeg har fått svart. Har ingen god "unnskyldning", det har bare ikke blitt sånn. :(

 

Her kommer et par fra meg, til forhåpentligvis litt glede for noen. ;)

 

Bursdager er artige, bursdager er gøy.

Men etter for mye kake må du til med bøy og tøy!

 

At det er vanskelig betyr ikke at det er umulig.

 

Det er sikkert mange som har noen artige uttrykk. Kom igjen, hvem blir nestemann til å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Disse har jeg presentert på en annen tråd, men legger de ut her likevel:

 

Å fortsette med å ta dårlige valg og rettferdiggjøre det med at du like gjerne kan fortsette å spise når du allikevel har sprukket, er som å punktere ett hjul på bilen og deretter stikke hull på de tre andre, siden bilen allikevel ikke kan kjøres.

 

Når du finner deg selv med et tomt sjokoladepapir i hånden, skal du smile og gå videre mot målet.

 

Og så et par jeg fant forleden dag:

 

Quilting er bedre enn sjokolade - ingen kalorier!

 

Hvor ville er egentlig villbringebær?

 

 

Noen andre som har noen gode sitater å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt inspirert av denne inspirasjonstråden, så her kommer et par til:

 

Du kan ikke ta heisen til suksess. Du må gå trappene! Og du får aldri belønning for det du hadde tenkt å gjøre!

 

Husk at mat som smelter på tungen kan komme til å svelle ut i magen.

 

Angelicasol, hvor ble det av deg?

 

Og alle dere andre der ute: er det ingen som har noen kloke ord de vil legge ut her? Synes jeg ser så mange flotte meldinger rundt på de forskjellige trådene, jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk lyst til å legge ut noe jeg skrev for en god stund siden. Det er like aktuelt i dag.

 

Jeg har reflektert en del over det at vi bruker mat og snop som trøst, og som belønning. "Fordi jeg fortjener det", som reklamen sier. Jo mere mat og snop vi trøster oss med eller belønner oss med, jo feitere blir vi. Jo feitere vi blir, jo mer tjener kjøpmannen, kioskeieren og godterifabrikanten på oss. Så jeg har snudd litt på begrepet. Har jeg virkelig fortjent at andre mennesker tjener seg søkkrike på at jeg blir feitere og får dårlig helse? Nei, faktisk ikke. Jeg fortjener heller å bli "rik" selv. Rik ved at jeg får en slankere kropp, bedre selvfølelse, mer krefter og overskudd, og mer penger til å bruke på sunn mat, og fornøyelser jeg har glede av. Det fortjener jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg liker denne motivasjonstråden, selv om det ser ut til at jeg omtrent er den eneste. Kom igjen, folkens. Dere har så mange fine signaturer som godt egner seg her, og det må da være noen som har oppmuntrende sitater å bidra med????

 

Følgende sitat har jeg hentet fra et innlegg av Fa-mol. Synes det beskriver så godt den kampen mange av oss innimellom opplever. Sitatet er for øvrig fra en Tine melk-reklame.

 

Det er i motbakke det går oppover, sies det. Det er bare ljug! Det er i motbakke du må lengst ned. Til ditt eget grunnfjell av stahet og viljestyrke. hvor den tøffeste motstanderen er en stemme i hodet som ber deg bremse, stanse - gi deg. Det er i motbakke du må i kjelleren etter krefter. Hvor du taper hvis du ikke vinner over deg selv. Hvor du viser hva som bor i deg, hvem du er og hva du er laget av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest Fa-mol

Artig at du fant glede i noe av det jeg har sitert, medlem. :D

 

Den begynte å havne ganske langt ned på siden, denne tråden her, så det er på tide å løfte den opp.

 

Ser ut til at det bare er medlem og jeg som har glupe og motiverende ord å bidra med...??? Kom igjen, folkens, mange av dere har motiverende undertekster på trådene deres som kan brukes her, og mange sitter helt sikkert inne med "gull" dere kan videreformidle. Hvorfor holde dem for dere selv, når dere kan glede noen andre med dem?

 

Her kommer et av mine:

 

Det dumme med å bo alene er at det alltid er din tur til å ta oppvasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Må løfte denne tråden igjen, så den ikke forsvinner. :)

 

Her kommer et nytt inspirasjonsord:

 

Om et år vil du angre at du ikke begynte i dag!

 

Så sant, så sant. :D

 

 

 

Utfordring: hvem blir nestemann til å legge ut et godt ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Så bra initiativ! :)

Her er det noen fra meg:

 

* Note to self: When I eat like crap, I feel like crap.

 

* No, your legs aren't that tired. Yes, you can breathe. Keep going.

 

* When someone tells you "you can't", turn around and say "WATCH ME".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

På tide å løfte denne opp. Her er en ny:

 

Hva du mener om deg selv er mye viktigere enn hva andre mener om deg. (Seneca)

 

Og denne er kanskje midt i blinken her hos GR?:

 

En kan ikke slanke seg hver dag, da blir en jo tynn! (Arne Brimi) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

På tide å løfte denne tråden igjen.

 

Dette passer jo så bra, når vi nettopp er ferdig med jul og nyttår: :D

 

Det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår som er skadelig. Det skadelige er det man spiser mellom nyttår og jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...