Gå til innhold

Ny start.


Gjest Bedreliv
 Share

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg seriøst klare det. Nå er det slutt på sjokolade og søtsaker.

Jeg vil:

 

👠føle meg bedre

👠se bedre ut

👠komme i bedre form

 

Mange kilo skal av, men jeg ser jo at mange klarer det.

Er motivert, men spent...har mislykkes så ofte...., men tenker nå at

DENNE gangen skal jeg klare det 😜😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben,

er det ikke det man bruker å si når man kjenner seg selv igjen i andre? :)

 

Hva med å slå følge med oss som i første omgang skal ned 10 kilo til jul? Det hjelper å ha en gjeng herlige damer i alle aldre med på laget til å støtte og oppmuntre når kroppen vender vrangsida til og hyler etter snop, mens hodet forsøker å ta styringen og si at knekkebrød og magerost er mye mer fornuftig. :D Dessuten er det utrolig motiverende å måtte "stå til regnskap" (for et uttrykk, fant ikke noe bedre i farten :huh: ) for alle de andre hver uke. I hvert fall føler jeg det slik.

 

Men uansett, det er en stri tørn vi har foran oss, men det går. En gammel dame jeg kjente for mange år siden brukte å si at: "En greie det en bære vil!" Så dette greier vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Velkommen i klubben,

er det ikke det man bruker å si når man kjenner seg selv igjen i andre? :)/>

 

Hva med å slå følge med oss som i første omgang skal ned 10 kilo til jul? Det hjelper å ha en gjeng herlige damer i alle aldre med på laget til å støtte og oppmuntre når kroppen vender vrangsida til og hyler etter snop, mens hodet forsøker å ta styringen og si at knekkebrød og magerost er mye mer fornuftig. :D/> Dessuten er det utrolig motiverende å måtte "stå til regnskap" (for et uttrykk, fant ikke noe bedre i farten :huh:/> ) for alle de andre hver uke. I hvert fall føler jeg det slik.

 

Men uansett, det er en stri tørn vi har foran oss, men det går. En gammel dame jeg kjente for mange år siden brukte å si at: "En greie det en bære vil!" Så dette greier vi!

 

 

Hei. Nå veier jeg 94,6 kg.

På kurset har jeg tatt av 5,9 kg. Om jeg regner med det jeg tok av før jeg begynte på kurs, har jeg tatt av i alt ca 8 kg 😄

det kjennes SÅ deilig !!!!!!!!

Har mange kilo igjen, men har hatt en god start ! 😄

Vil ned til 78 kilo.

Første delmål er 89 kilo. Klarer jeg det før jul tro ??? 😉

lykke til til alle dere andre også - stå på - det er så deilig å kjenne at man blir litt lettere 😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...