Gå til innhold

Snart jul igjen😳�


Gjest Gressenka
 Share

Anbefalte innlegg

3,5 måneder eller nærmere 100 dager til jul, går kjapt det😄😄

Dag 1 av 100:

 

På tide å ta revv i seilet, var så slank å fin til jul i fjor,men mye har kommet på i løpet av året. Vet ikke hvor mye, orker ikke gå på vekta. Så dette er den første dagen av en sunnere høst og vinter😊 men trening har det vært hele veien, så jeg er ikke helt ubrukelig heller😄 19 dager til jeg skal ut på reise, 5 uker til en stor fest, 8 uker til jeg skal på reise igjen og så begynner julebordene😄 her er det bare å stå på😜💪

Planen er å loggføre trening og matinntak, holde meg unna godis og fet mat, og holde meg aktiv også utenom trening. På tide å rydde husets skap og boder igjen, dette fordi at jeg da holder godissuget på avstand, tror jeg vil bli tidlig ferdig med juleryddinga😄😄😄😉

Veiedag på lørdag, da har jeg noen dager å fjerne litt vann av kroppen og sjokket blir ikke så stort😄 jeg regner med at jeg vil ned 6-7 kg, det kjennes slik. Tenker også at jeg starter med styrketrening og ikke bare cardio som nå. Hvis noen vil henge seg på denne tråden så er de hjertelig velkommen til det😊

 

Trening og sunt kosthold i dag, en god kopp nypete med ingefær og sitron til tv kvelden, føles mye bedre enn chips eller tunge brødskiver😊dag 1 har gått bra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 av 100 har gått flott, jobb, trening, jobb, aktivitet, sjekke tidligere vektnedganger jeg har hatt, en kopp te, snart stuper jeg i seng😄 været er ikke det beste, men gode klær gjør at jeg kommer meg ut allikevel, er godt det😊 jeg har ikke noe spesielt hunger etter å spise, men det kommer nok av all aktiviteten, jeg rekker ikke å bli fysen. Jeg spiser mest frukt og grønt nå, en liten porsjon middag men ikke mye, en kjapp start gjør at magesekken trekker seg sammen😊har allerede planlagt fredagskosen, det blir tacosalat, den er god og sunn😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacosalat høres godt ut :)/> hvordan lager du det? Hva har du i tacosalat?

 

Masse grønn salat, agurk, paprika, løk og tomat. Litt mais og ananas. Etpar-tre knuste tacochips, noen spiseskjeer tacokjøttfyll av tacokrydder og karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig. Toppes med en skje creme fraiche og en skje tacosaus. Velbekomme😊

 

 

Dag 3 av 100

Alt vel, det skal bli bra ryddig i dette huset før jeg er ferdig med vektnedgangen😊kjenner energien begynner å komme, det er en typisk bivirkning når jeg spiser sunt og går ned i vekt😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 av 100

Aktiv dag, møtevirksomhet på ettermiddagen, i tillegg til litt husarbeid og baking😊 en fin dag i matveien, har styrt unna flere fristelser😊 jeg får motivasjon av å lese mine innlegg fra i november i fjor samt registreringen da, satser på like resultat denne gangen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

Har et mål om 10 kg ned til jul :D

 

Håper at denne gangen skal jeg klare det :)

 

Skal ned 18 kg totalt, men de kiloene jeg har nå har jeg kjempet lenge med.... De sitter som klistret.... :unsure:

 

Så nå starter krigen mot kiloene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Slanakeguri:) Hvis du står på og holder motivasjonen oppe så kan du godt klare 10 kg til jul, jeg heier på deg:)

 

Dag5 av 100, alltså gårsdagen gikk flott. det ble ikke atcosalat, men det blir det i dag, gleder meg:)

 

Vekt og mål i dag sier meg at jeg har gode øyemål hehe. Da jeg registrerte resulatet her inne på min side så hadde jeg gått opp 4,8 kg og ut 5,5 cm i midjen, yekk:(

Men det positive var at jeg var ennå 4,8kg lettere og 4cm smalere i midjen enn da jeg startet vektnedgang i november i fjor. Så jeg går på med godt mot, jeg skal føle meg vel igjen innen jeg skal ut å reise og til julebordsesongen starter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 6 av 100 gikk dårlig i forhold til planen. Gikk på en smell og spiste endel usunt og drakk etpar glass musserene. Allikevel endte jeg "bare" opp med ca 2000 kalorier. Jeg var ikke så aktiv men tenker jeg gikk ut i 0😄

I dag har jeg spart mange kalorier for å gjøre opp for gårsdagen. Spiste masse salat for å fylle magen slik at jeg ikke blir sulten og får lyst å rasere godisskapet:) har vært ganske aktiv i dag, tenker å forsette med det. Måtte alle ha en god søndag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 7 av 100

Den første uka er gått, hærlig, fordi det er gått bra og jeg har ennå motivasjon på topp. Jeg starter ofte med et nytt å bedre liv på mandager, og innen dagen er omme, eller tirsdagen er omme, så er motivasjonen over og alle gode intensjoner glemt. Men når jeg har vært flink ei uke, da er jeg liksom så godt i gang og det gir meg motivasjon😊

En ny mandag og en ny uke i morgen, 2 uker til jeg skal ute å reise, håper å se 73 tallet til da, så her er det bare å stå på😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 8 av 100

Ny uke, nye muligheter😊 dag 8 har gått bra, bare 92 dager igjen 😂😂😂

Det har ikke blitt mye trening de siste dagene, men jevn aktivitet hele tiden og det er jeg fornøyd med. Ikke mye sofasliting her😄

Nyter en kopp te og 71grader nord nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9 av 100

Har gått på fjellet i et fantastisk vær i dag, herlig😊 jeg unngikk marsipankake i dag, det er jeg stolt av. Kjenner at velværet begynner å komme innover meg, har mer energi, har lyst på sunne ting å spise og gleder meg over en god kopp te. Yndlingteen for tiden er nypete med ingefær og sitron, herlig smak😊

1,5 uke til jeg skal ut å reise, da skal str 42 sitte pent på kroppen, kjenner allerede at buksene ikke strammer like mye i livet, og gleder meg til lårene minker😊 av tidligere erfaring så går jeg inn ca 1 cm i midjen og ryggen i uka og 2 cm over sideflesket de første ukene av vektnedgangen. Håper det blir slik denne gangen og😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...