Gå til innhold

Ildsjelenes veiedag 06.03


Gjest Nathalie

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Heisann alle sammen!

 

Jeg våknet til mer snø i dag, og vofsen min elsker snø! Så vi har allerede vært ute og gått en god lang tur på morgenkvisten!

 

Hvordan har det gått med dere denne uken? Jeg har endelig sett et lavere tall på vekta, og jubler over det! :)

 

 

Anecka

Bitta

Differ

Fjellgeita

Javel

Lisja

Monarda

Nathalie

Ninni70

Nselk

Pia81

Rype60

Wib

 

 

Håper at nå som vinterferien er over, at vi får med oss flere i gjengen! (Er det bare meg, eller gjentar jeg meg selv veldig ofte? Hehe.. :))

Det er ingen skam å evt rapportere et høyere tall enn forrige gang! Det kan ikke alltid gå den veien man ønsker, noen ganger får en bare bite i det sure eplet og gå på med ny giv! Vi er jo her for hverandre i slike stunder!

 

Mvh Nathalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Her er tall jeg er veldig fornøyd med denne uken! Endelig ser det ut til å gå rett vei med meg også.. Hehe

 

72.3/ - 1.0/ 14.3/ 58/ x

 

 

Livvidden husker jeg aldri å måle på morningen! Huff å huff.. Egentlig burde jeg brukt det måleskjemaet som er i GR bøkene.. For det er de ukene man ikke går ned noe, men likevel går ned i cm! Det er jo en grei motivasjonsfaktor når vekta ikke er samarbeidsvillig... *klaps på handa*

 

 

:)

 

Mvh Nathalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinkie

Vekta viser 81,7 - nøyaktig det samme som forrige uke.

Skjønner egentlig ikke hvorfor heller, synes jeg har vært rimelig aktiv og spist rimelig fornuftig. Tiltak: Øke trimmen samt registrere matforbruk. Kanskje jeg får i meg mer enn jeg tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle

Hei.

Jeg vil gjerne være med her dersom dere vil ha meg da?

Jeg starta for fullt med Prosjekt Bryllup i forrige uke. Skal ned 20 kilo før bryllupet mitt står neste sommer og har planer om å få av 10 av dem før denne sommeren.

Så jeg har sporta og sporta denne uka, 17,7 trimpoeng er det jammen blitt. Og da jeg gikk på vekta i dag så viste den 86,4, faktisk 200 gram mer enn forrige uke! Kanskje jeg spiser for lite...?

Jeg får ta noen uker til og se om det løsner så får jeg heller vurdere da hva som er feil.

Men målebåndet viser 1,5 cm mindre enn forrige tirsdag! Så jippi! Man får glede seg over det man kan.

Har jo egentlig veiedag på tirsdager jeg da, men ble litt for ivrig i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ildsjeler!

Min vekt i dag er 69.4. dvs minus en halv kilo

Gratulerer med en kilo ned Nathalie! Kjempeflink!

Velkommen til ildsjelene Ebelle!

Ja, Bitta det kan nok være lurt å føre regnskap med det en putter i seg. Jeg noterer og teller kalorier hver dag. I slutten på denne uka hadde jeg besøk, jeg stresset litt osv. Da merket jeg at det var utrolig fort gjort å falle tilbake til det spisemønsteret som har gjort meg overvektig, og ikke notere i boka. Tre dager skled det litt ut, men i dag har jeg funnet fram den gamle G.Roede boka og noterer igjen. Jeg har gått ned en halv kilo denne uka. Synes det er lite i starten på en slankekur, men jeg får være tålmodig og være glad for de to smørpakkene som er borte fra kroppen min, tjhi-hi.

Det er en krevende og tøff prosess og skulle gå ned i vekt, jeg beundrer oss alle, stå på! Av og til kjennes det som jeg slett ikke er mett etter en måltidsrasjon. Jeg kjenner suget etter noe mere å tygge på. Sist det var slik tok jeg gulrotbiter i en liten skål og et stort glass vann med sitronskiver i. Det hjalp, suget forsvant og jeg fikk tygge!Selv om gulerøtter ikke høres så spennende ut.

NSELK! jeg er spent på deg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

76,7/ -0,8/11,7/65/Livmål 82

 

Må si meg fornøyd denne uke, selvom det ble litt kake og vaffelspising (men med måte) i går. Når en jobber natt så kommer en litt utav tinga ,jeg spiser ikke om natta men viss jeg gjør det så blir det før 2400. Går og legger meg om morgenen og spiser "frokosten" når jeg står opp ( idag kl. 1200)

 

Har krympet 8 cm over det hele når jeg målte (jippi)

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NSELK! jeg er spent på deg i dag.

 

Usjda... jeg glemte å veie meg på morran i dag... Skulle på grytidlig fysioterapi med minstegutten, og ble liiitt småsint når jeg så all den nye snøen som var kommet. Skal ta det i morra, jeg! :) Men, jeg mistenker en økning, de har jo begynt å selge de påske-egga i lilla kartong allerede!!! Jeg er en stakkars svak sjel... Men men, vi får se i morra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle
vekta viser fremdeles på 72' date=' men har mistet enda en cm rundt livet.

 

Så tallene mine er 72/0/12/60/91

 

NINNI70[/quote']

 

Hei,

jeg er jo som dere kanskje har fått med dere ny her... og ser ut som jeg trenger en forklaring på tallene.... de to første skjønner jeg... og så blir det vanskeligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Vi tar til oss en ny medlem, så lenge det er endel som jeg tror har fallt av lasset her!

 

Velkommen :)

 

Tallene står for:

 

Dagens vekt/ Vektnedgang fra forrige veiing/ Kg igjen til målet/ Målet ditt/ Cm rundt livet.

 

Litt klokere nå? :) Det var bare noe jeg skrev i oppdateringen vår, slik at vi får en liten oversikt over hvor hver og en i gjengen ligger i løypa!

 

Sleng over tallene dine, så blir du med fra denne mandagens veiing!

 

Mvh Nathalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle

Hei.

Og takk for oppklaring og for at jeg får være med her :-)

Jeg har vanligis veiedag på tirsdager jeg da, er det ok...? Kan jo selvfølgelig bytte til mandag :-)

Her er ukens resultat (første uke):

 

85,1/-1,1/19,1/66/102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Lisja, i dag slo du meg... :)

Jeg forventa en økning, men når jeg gikk på vekta i dag viste den 68 blank!! :) Det er jo 400 gram ned fra forrige uke faktisk, så da har jeg 13 kg igjen da! Men jeg var fortsatt 91 cm i livet da... Det er kanskje for mye å vente at amminga tar seg av den magen helt alene! :)

Oh well, bedre lykke neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...