Gå til innhold

Jeg skal ned i vekt og inn i cm.. Bedre helse livstil


Anbefalte innlegg

post-39634-0-06625700-1410303028_thumb.jpg

 

Jeg staret på livstils endrings kurs mand 1 sept. siden rapportene skal sendes inn mand før kl. 12.00 så må jeg måle og vei meg på søndager.

 

Jeg gikk ikke noe kurs i sommer og derfor har jeg gått opp mange cm og opp i vekt. Desverre :(/>

 

MEN sønd 7 sept ha jeg gått ned 0,5 kg / 1/2 kg på en uke og inn i cm totalt på hele kroppen inn 10 cm. Dette resultat er jeg fornøyd med :)/>

 

 

 

NÅ skal det bli et sunnere og bedre liv :)/> Håper innlegget blir langt og at mange har lyst å skrive i dette sammen med meg :)/>

 

post-39634-0-43271400-1410303048_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som ser mine innlegg? Forige kurs var det ingen som så mine innlegg her og nå er det ingen?

er det noe admin på siden, ser dere admin min tråd, eller gjør jeg noe feil når jeg skriver?

Rart ingen ser denne og andre jeg skriv. men mange ser hva andre skriver. Jeg er ny på forumet her og kan ikke dette helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg ser iallefall innlegget ditt.

Jeg vil gjerne være med på ferden mot et sunnere og lettere liv.

Går ikke kurs, prøver meg på egenhånd. Har gått kurs tidligere for flere år siden, så vet egentlig hva som må til, er bare så vanskelig innimellom å ta de rette valgene. Etter en lang sommer med lite fokus, er det påvise å ta seg i nakken igjen.

Så nå er jeg klar for en bedre livsstil og bedre helse.

Hilsen vannmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ned i vekt, og bedre helse er mitt mål også. Jeg skal ned mere enn dere som er i "ned-10-20-kilo"-gruppen, men har et mål om å gå ned 10 kilo til jul. :)

 

Jeg gikk kurs i vår, og bruker det jeg lærte der. Blant annet skriver jeg opp absolutt alt jeg spiser. Det hjelper meg til å holde fokus på at jeg kan spise så mye mer når jeg velger rett, og dermed unngår jeg å bli sulten. :D

 

Stå på, dette klarer vi. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...