Gå til innhold

22 kilo borte - 15 kg igjen!


Gjest Turjenta86
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Turjenta86

Hei! Har gått ned 22 kg til nå. Brukt en del tid på det, gikk ned de første 10 kg i fjor januar og frem til vår/sommer. Hadde da en "pause" hvor jeg siktet på å holde vekten sånn høvelig. Det gikk greit, men på slutten gikk jeg opp 4 kg ca og tok tak igjen. Så nå har jeg faktisk gått ned 22 kg! :D Det føles så ufattelig godt samtidig merker jeg at hodet sliter litt med å følge med i prosessen. Av og til føler jeg meg så flink og stolt over hva jeg har klart, men plutselig slår hodet om og jeg føler meg så stor enda. Bruker M/L i str nå og skjønner jo at jeg er mye mindre enn jeg var, men ikke alltid like lett for hodet å skjønne hva som skjer.

 

Trener ganske mye styrke og intervalltrening. Kosten går også greit. Lenge siden jeg har veid maten, det har egentlig gått greit. Føler med det at jeg har brukt lang tid at jeg har lært kroppen og kjenne og vite når jeg trenger mat selv om jeg kanskje ikke er sulten. Kjente behovet for litt ny motivasjon eller ett nytt verktøy er kanskje ett mer riktig ord. Skal derfor prøve meg på ett nytt trening og kostholdsopplegg som jeg har kjøpt på nettet. God sunn og vanlig mat så ikke noe pulver eller barer :) Tenkte starte opp på mandag.

 

Startvekt: 109,3 kg

Vekt nå: 86,7 kg

= vekttap på 22,6 kg

 

Håper dere vil følge med og kommenter gjerne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turjenta86

0,6 opp denne uka, regnet med det siden jeg har spist kake, godis og drukket vin i helgen. Skal prøve å holde meg unna søtt til jeg drar til syden 1 november også tenkte jeg at jeg hadde "fortjent" ei helg uten å være så streng mot meg selv. Gikk greit å fortsette idag. Eller begynte på det nye opplegget mitt idag. Litt strengere enn GR, færre måltider, men større så er spent på hvordan dette blir. Var på middag borte idag, ble servert iskake til kaffen, så fornøyd når jeg klarte å ikke spise noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turjenta86

Begynte å skrive igår, men gjorde det ikke ferdig og plutselig var dagen gått.

 

Ned hele 1,5 kg denne uka, kjempefornøyd! :D Spesielt med tanke på at det var opp forrige uke. Startet med det nye opplegget på mandag og det virker bra. Spiser kun 4 måltider om dagen, var veldig spent på det. Har vært "avhengig" av å spise litt "hele tiden". Men det har fungert veldig bra! Planlegger dagene, ganske godt å vite hva jeg skal spise til alle måltider i stedet for å begynne å tenke når jeg blir sulten. Blir jo litt større måltider når jeg ikke spiser mellommåltider. Holder meg faktisk mett til neste måltid.

 

Er for tiden litt urolig og synes dette tar alt for lang tid. Tenker på å gå ned i vekt 24/7 virker det som. Slitsomt. Vil liksom bare kommer meg ned dit jeg skal og handle klær. Orker ikke kjøpe så mye nytt siden jeg er i den prosessen jeg er. Har jo vært her ganske lenge så begynner å bli litt lei nå kjenner jeg. Er flink til å unne meg litt nytt av og til, det må jo til når 23,5 kg er borte :) Men samtidig så er det småting som å ikke gidde å kjøpe en litt dyr kjole som kanskje blir brukt bare en gang, eller å må bruke den alt for store regnbuksa når det regner fordi jeg ikke orker bruke penger på ny. Hmm, når jeg skriver det tenker jeg at jeg kanskje kan se om jeg finner en billig regnbukse - går jo mye til og fra jobb/trening så den blir jo brukt utover høsten. Hehe, store problemer man har ja ;)

 

Jaja, det var det jeg hadde på hjertet i kveld :)

 

Vekt nå: 85,8 kg

Start: 109,3 kg

Ned tilsammen: 23,5 kg

Mål: 72 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turjenta86

Ned 1,1 kg idag - hærlig :D

 

Har tilsammen gått ned 24,6 kg - såå nært 25 kg i minus - tenk det! :D

 

Hadde møte i hele dag på jobb, fikk lunsj, baguetter. Tok med egen mat, var i tvil om det ble teit, men ikke nå stivt møte så bestemte meg for at det er JEG som bestemmer hva jeg skal spise. Ble selvfølgelig satt fram sjokolade også, klarte å holde meg unna heldigvis :) Har bestemt meg for å holde meg unna sjokolade og annet søtt samt alkohol til vi reiser til syden om noen uker, litt under 4 uker. Klart meg i 2 uker til nå.

 

Vekt nå: 84,7 kg

Gått ned: 24,6 kg

Ca. mål: 72 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...