Gå til innhold

Opp i vekt, for lite/mye kcal?


Gjest miaaa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har drevet med dette en stund, men pga skole og generell giddasløshet har jeg hatt en ganske lang pause på hvertfall ni måneder hvor jeg har trent fint lite og egentlig spist akkurat hva jeg vil.

 

Jeg bestemte meg for å begynne igjen på ordentlig for 2 uker siden, og siden da har jeg spist ca 1500 kcal om dagen (har registrert alt jeg har spist) og fått rundt 10 trimpoeng i uka.

 

I forrige uke gikk jeg ned a whopping 2,2kg, antageligvis mye vann osv som forsvant, og jeg hadde såklart ikke forventa meg noen sånne resultater den uka her, men å gå opp 0,3kg var jo hvertfall ikke det forventa resultatet!

 

Siden jeg jo har drevet med det her en stund, snart to år, så vet jeg jo at vekta kan svinge litt opp og ned fra uke til uke, men det har aldri skjedd når jeg har vært så flink! Og aldri helt i begynnelsen etter en pause, da har jeg alltid gått ganske radig nedover. Det eneste jeg har gjort annerledes denne gangen er at jeg har gått litt opp i kalorier, tidligere har jeg stort sett ligget rundt såvidt over 1000.

Men siden jeg har spist "som en normal person" de siste ni månedene og egentlig ikke gått opp nevneverdig av det tenkte jeg at det var på tide å gå litt opp i kalorier når jeg begynner med trening igjen. Men nå begynner jeg jo å tvile på det da..

 

Hva sier dere?

 

Edit: jeg har også gått opp èn cm rundt midjen. Jeg skjønner virkelig ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...