Gå til innhold

Jeg får det ikke til .. men nå må jeg bare klare det :D


Gjest evita75
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er 39år og veier alt for mye. Etter at minstemann kom som nå er 4år, har kiloene bare ballet seg på. Veide 64kg før graviditeten i 07, i dag stopper vekten på 83:( Har mann og to barn. Synest selv jeg er ganske aktiv med sykling, gåing, med desverre ikke nok. Vekta står bomstille. Og ikke er jeg noe "fæn" av treningssenter.

 

Noen som vil henge som vil henge seg på, har bestemt meg at nå skal jeg ned 10kilo til jul.

 

Vist dere har tips så tar jeg i mot med takk:) Både når det gjelder trening og kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dette klarer du!

 

Jeg startet på 86,6 kg, og gikk ned 10 kg det første halvåret, det var supermotiverende, og utrolig godt for kroppen!

 

Jeg har et veldig generelt tips: Husk at du trener og beveger deg for å være sunn og ha god helse. Men for å gå ned i vekt er det "bare" hva du spiser som har betydning! Så spis for å være slank og tren for å være sunn.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Kanskje jeg kan henge meg på? Helt ny på forum men har gått noen kurs før.

Har fått på meg noen ekstra kilo siste året som skal av og trenger litt motivasjon😊.

 

Jeg er 42 år og veier nå 74 kg, må under 67 for å følt meg vel.

 

Trengte et puff nå og satser på ny start fra i morgen......har prøvd å komme i gang i flere uker men er bare flink et par dager hver gangðŸ˜.

 

Fint om vi kan motivere hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...