Gå til innhold

NED 20-30 kg, mandag 6/3


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

Gjest CamCam

Hei hei alle sammen!

 

Håper dere har hatt en fin helg! -Det har jeg, og det føles veldig bra!

 

Ser at vi har fått ett nytt medlem; Hei Ebelle! Velkommen!

 

Synes dere er flinke med trimmen nå trinny og smukkeline! -Kanskje jeg kommer til å legge inn litt km også fremover, men på spinning ser jeg ikke km standen. -Men hjemme får jeg det opp!

 

astra; Ja, det var tøft å komme igang igjen etter flere opp-og nedturer! -Jeg fikk hele tiden hint fra familien da jeg var på det tyngste, men jeg orket ikke tanken på å ta det seriøst, og jeg kunne ikke se hvor stor jeg var blitt selv. Det at jeg kom igang igjen i August var noe jeg hadde forberedt meg på lenge. -Ikke fordi jeg ville, men fordi jeg følte jeg måtte! -Det første kurset var ett plikt løp, pg når jeg kjenner etter, så er det kanskje fremdeles det, bare at plikten er ovenfor meg selv, og ikke for å tilfredstille familien.

 

I tillegg til aking, aerobic og snø-hule graving har jeg tømt skapene mine for store klær! -Noen skal gies tilbake til mamma, og andre skal en venninne få se på, men resten skal leveres til Frelsesarmen! -Jeg vil ikke lenger ha klær over størrelse 48 (De fleste klærne mine er nå mellom 42 og 44, men jeg er fremdeles stor over brystet og trenger ofte opp mot 48 på overkroppen), så nå ryker en haug av bukser og gensere fra str. 48 til 54 ut! De skal ikke ligge i skap eller kjeller som en mulighet å falle tilbake på! -Tenker at jeg kan ta vare på klærne jeg bruker nå, selv om jeg skal ned enda 12 kg til, men her går altså grensen!

-Deilig å endelig ha litt god plass i skapet også :)

 

Ha en fin dag forlkens!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinny

Hei alle sammen:)

 

Ikke fornøyd med vekten denne uken; - den viser 1,1kg opp:) Pokkers, jeg skjønner ikke helt hva jeg gjør feil. Drikker mye væske, spiser sunt/ regelmessig og trimmer.. Burde gått den andre veien nå:) Dette er jo frustrerende.

- Men, men slik er det; så jeg får bare stå på videre. Jeg kommer tilbake litt senere i kveld med trimresultatene. Jeg skal hoppe på sykkelen etterpå og melder om antall km:)

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

trinny: Ikke morro når det går feil vei! Nå har du jo begynt å trene en del, og støle muskler lagrer vann, så det kan jo påvirke.

 

-Ikke gi opp iallefall! -Spis sunt og nok, fortsett økningen av trim til du kommer til ett "godt" nivå for deg å ligge på, og hold deg unna snop og andre uhumskheter!

 

Håper du kommer inn i den gode flyten igjen snart!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay

I går var jeg ute og gikk 4 km på ski. Ikke så veldig langt med fornøyd med det.

Ellers en stille og rolig helg. Idag har jeg vært ute og gått med barnevogn i 2 timer. Og når jeg er ferdig på jobb i kveld. Skal jeg gå en del av veien hjem med staver. Nå skal de siste kg av.

Synd at du har gått opp Trinny. Men stå på videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, og velkommen til en ny uke i sunnhetens og motivasjonens tegn!

Camcam, kan tenke meg du hadde det utrolig gøy da du ryddet i skapet! Snakk om motiasjon-skapende!

 

Trinny, kan hendeblir det mye ned neste uke, som et resultat av denne og forrige?? I allefall; gi ikke opp, vi støtter deg videre, og jeg vet så alt for godt hvordan du sliter nå! Det virker som du og jeg sliter omtrent like mye, selv om det er litt til forskjellig tid.

 

Kjempebra, Colamay! Hvor tar du og dere andre energien til å drive med all denne trimmen? Tror jobben min tar det aller meste :), der tar jeg meg helt ut, og jobbet i 27 timer, med 1,5 timers søvn.................. (Ikke rart det blir lite trim. Innimellom, i allefall!)

 

 

Nå har jeg væt borte fra fredag - måtte reise på kort varsel med jobben til andre siden av jordkloden - så matinntaken i helga har antakelig ødelagt for alt jeg hadde gjort i dagene før. (ikke lett når man må spise den cateringen man får, og den blir litt kjedelig i lengden, og fristelsene ligger på rad... (men masse spennende frukter har jeg spist.) Om ikke annet jeg har IKKE fått veid meg!! (selv om de hadde vekt på badet på hotellet hvor jeg bodde - første sted jeg har sett det, forøvrig. er fornøyd med at jeg unngikk den!)

 

Jeg skulle få lov til å ha min veiedag i morgen, og gjett om jeg er spent på hva den vil vise!! Har ikke anelse over hodet.

 

jeg fikk 5,5 trimpoeng sist uke, og det er bra for meg!! Nå hadde jeg ikke pulsklokke på mens jeg var på jobb, men var rimelig sliten til tider av fysisk arbeide ombord, og svetta som en skikkelig trim fantast kan gjøre, så kanskje, kanskje kunne det vært regnet som trim.

 

Jeg blir borte fra onsdag til fredag igjen, så dette blir også en utfordrende uke, men jeg skal tenke på dette med grillet kjøtt og fisk, masse grønsaker, og det som jeg og kroppen min har godt av! (skal bo på hotel og spise på restaurant hele tiden..)

 

Titter innom i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Da er jeg ferdig med dagens trimtur på sykkelen;- det ble 7' date='6km på 25 minutter:)

Sliten og fornøyd!

 

Trinny;)[/quote']

 

Grattis! Ser du syklet litt lenger nå på samme tid - det går fort fremover på formen har jeg merket. Du er i siget, Trinny :) Jeg drøyer syklingen til i morgen tror jeg, er ikke helt max i ryggen i dag. Flink er du :) Skal uansett ut å gå tur på dagen i morgen sammen med en venninne. Men har tenkt til å sykle i morgen kveld. Fikk 16 trimpoeng i forrige uke - rekord for meg så langt. Har som mål, mellom 7-10 pr uke er jeg fornøyd. Alt over er jeg knall fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Blei litt sein i kveld. Det varierer veldig hvor mye jeg har å gjøre. Slik har vi det vel alle sammen.

 

Gratulerer med ryddingen, CamCam. Det er utrolig deilig å rydde ut av skapet, nå er det nok en lang stund til jeg kan gjøre det, men det unner jeg deg virkelig.

 

Xray, det må være utrolig vanskelig å kontollere maten når du reiser så mye. Det er jo nesten umulig, men stå på, det år nok bra.

 

I dag er jeg så trøtt, så det blir ikke mye skriving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle

Her er ukens resultat:

 

Vekt: 85,1 / -1,1 kg

Midje: 102; samme som forrige tirsdag.

 

Nå har jeg også tatt mål av lår så får vi se om det krymper noe der til neste uke :-)

Men alt i alt er jeg fornøyd. Syns det er en bra start. Er jo første uken dette.

Fikk ikke trent i går, men i dag skal det bli trening etter jobb. Enten aerolates eller kinetic, vi får se hva det ender opp med :-)

17,7 trimpoeng forrige uke, håper å kunne klare ca 15 denne uka også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
vet ikke om dette er rette stedet og henvende meg men jeg er ny bruker og vil gjerne gå ned 22' date='5 kg.

kan jeg joine dere? :)[/quote']

 

Velkommen skal du være :) Her er det toppers! Jeg har 23,5 kg igjen før jeg når mitt mål i første omgang.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...