Gå til innhold

Helt ny på Roede-klubben


Gjest Mathilda
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo i luken! :D/>/>

 

Helt nytt for meg dette her.

Min første dag på Roede kurs drop in, var onsdag 24-09.14

Det var gøy og lærerikt.

Koselig kurs leder og nyttig lærdom.

Fine bøker med mange ideer.

Mitt kurssted er Halden.

 

Vekten lyder på 89kg, det har sneket seg på 20kg nå i løpet av to år i overgangsalder :(/>/>

Lite bevegelse har det også blitt, da jeg har fibromyalgi og andre helse plager.

Nå er målet å komme seg ned i vekt med riktig mat, måltider og mer bevegelse.

 

Gå turer og svømming er den aktiviteten som passer best for meg nå.

Etter bare en uke på kurs, går vekten rett vei :rolleyes:/>/>

 

Kanskje noen andre nye her som leser innlegget? Kjekt med gode brev venner og noen å dele tanker og interesser med, som jobber mot det samme målet.

 

 

 

HØST

 

Bladene gulner,

de vinker farvel.

Dagen er kort,

tidlig mørkt hver kveld.

Vi koser oss inne,

og jeg blir å finne,

under et pledd,

På sofaen er jeg redd.

Med Allers og te,

det koser jeg meg med,

jeg trenger ingen trøst,

jeg elsker høst! :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hallo i luken! :D/>/>/>

 

Helt nytt for meg dette her.

Min første dag på Roede kurs drop in, var onsdag 24-09.14

Det var gøy og lærerikt.

Koselig kurs leder og nyttig lærdom.

Fine bøker med mange ideer.

Mitt kurssted er Halden.

 

Vekten lyder på 89kg, det har sneket seg på 20kg nå i løpet av to år i overgangsalder :(/>/>/>

Lite bevegelse har det også blitt, da jeg har fibromyalgi og andre helse plager.

Nå er målet å komme seg ned i vekt med riktig mat, måltider og mer bevegelse.

 

Gå turer og svømming er den aktiviteten som passer best for meg nå.

Etter bare en uke på kurs, går vekten rett vei :rolleyes:/>/>/>

 

Kanskje noen andre nye her som leser innlegget? Kjekt med gode brev venner og noen å dele tanker og interesser med, som jobber mot det samme målet.

 

 

 

HØST

 

Bladene gulner,

de vinker farvel.

Dagen er kort,

tidlig mørkt hver kveld.

Vi koser oss inne,

og jeg blir å finne,

under et pledd,

På sofaen er jeg redd.

Med Allers og te,

det koser jeg meg med,

jeg trenger ingen trøst,

jeg elsker høst! :)/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå :) .Da var det jammen på an igjen. Jeg er en dame på 46 år som har gått på kurs mange ganger .Har nok sagt til meg selv at dette fikser jeg selv fra nå av :) ,men ble nok ikke som jeg hadde tenkt. Etter ferien har det bare gått en vei, og det er oppover. Så nå har jeg meldt meg på nytt kurs som starter 28/10.Må virkelig si jeg gleder med til å komme i gang igjen. Slutt på snoking i skuffer og skap. Håper på å få litt ekstra inspirasjon av å lese om alle disse flinke folkene som er inne på disse sidene. Stå på alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken! :D/>/>/>

 

Helt nytt for meg dette her.

Min første dag på Roede kurs drop in, var onsdag 24-09.14

Det var gøy og lærerikt.

Koselig kurs leder og nyttig lærdom.

Fine bøker med mange ideer.

Mitt kurssted er Halden.

 

Vekten lyder på 89kg, det har sneket seg på 20kg nå i løpet av to år i overgangsalder :(/>/>/>

Lite bevegelse har det også blitt, da jeg har fibromyalgi og andre helse plager.

Nå er målet å komme seg ned i vekt med riktig mat, måltider og mer bevegelse.

 

Gå turer og svømming er den aktiviteten som passer best for meg nå.

Etter bare en uke på kurs, går vekten rett vei :rolleyes:/>/>/>

 

Kanskje noen andre nye her som leser innlegget? Kjekt med gode brev venner og noen å dele tanker og interesser med, som jobber mot det samme målet.

 

 

 

HØST

 

Bladene gulner,

de vinker farvel.

Dagen er kort,

tidlig mørkt hver kveld.

Vi koser oss inne,

og jeg blir å finne,

under et pledd,

På sofaen er jeg redd.

Med Allers og te,

det koser jeg meg med,

jeg trenger ingen trøst,

jeg elsker høst! :)/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei å hå :)/> .Da var det jammen på an igjen. Jeg er en dame på 46 år som har gått på kurs mange ganger .Har nok sagt til meg selv at dette fikser jeg selv fra nå av :)/> ,men ble nok ikke som jeg hadde tenkt. Etter ferien har det bare gått en vei, og det er oppover. Så nå har jeg meldt meg på nytt kurs som starter 28/10.Må virkelig si jeg gleder med til å komme i gang igjen. Slutt på snoking i skuffer og skap. Håper på å få litt ekstra inspirasjon av å lese om alle disse flinke folkene som er inne på disse sidene. Stå på alle sammen :)/>

 

 

 

 

Hei! Takk for svar. Lykke til du også. Jeg har fått gode resultater av riktig kost, mengde og bevegelse. Gått ned på 5 uker, fra 89kg til 83kg,så nå går det den rette veien og det er jo gøy.

Kurssted Halden. Aulalia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg starter på et nettkurs 4.11.14. Skal ned 15-20 kg. Her har også kiloene sneket seg på etter overgangsalderen og nå vil jeg ikke ha det slik lenger

 

 

 

 

 

 

Hei! :rolleyes: Takk for svar. Lykke til med kurs. Gitt meg gode resultater med riktig kost, mengde og mer bevegelse. Gått ned på 5 uker

fra 89 kg til 83 kg. det er gøy. Går den rette veien. 6kg på noen uker er topp! Ikke lett i overgangsalder med disse kiloene som sitter fast.

 

Kurssted er Halden. Aulalia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei - jeg er også helt ny på roede - aldri vært her før..... men, har jo brukt mer eller mindre samme metoder for å miste vekt tidligere da - så helt ukjent er det jo ikke...

 

15-20 kg skal jeg ned - aldri har jeg veid mere enn idag - og aldri har kiloene sittet så forbasket hardt... etter å ha klart å ta av 1,9 kg bare siden august ser jeg at jeg trenger hjelp iform av motivasjon og oppfølging...

 

historiene våre er litt like.. veier 89.6 kg... er 47 år og har omtrent samme mål om vektnedgang..

 

har min første kurskveld på mandag 17/11 - men fører dagbok allerede og er på min 3. dag

 

wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...