Gå til innhold

nei og nei


brelett

Anbefalte innlegg

Nå har det værste skjedd!! :) Ryggen har låst seg, så nå har jeg ikke fått trent på flere dager...og flere dager til blir det nok på sofa for dette er ille gitt!! Er redd kiloene kommer tilbake,for jeg blir så sulten av å ligge slik å kjede meg. Noen som har et tips om hvordan jeg skal holde vekta nede tross en horisontal hverdag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hellen

Heisann

Synd å høre at ryggen har låst seg....

Finn frem alt godt, som frukt og grønt...og vann med isbiter i er greit å ha stående fremme! Ordner seg dette...kanskje du klarer å trene armene mens du ligger slik, eller beina? Knipe øvelser er jo greit å ta et par av også når du bare ligger der

 

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det værste skjedd!! :) Ryggen har låst seg' date=' så nå har jeg ikke fått trent på flere dager...og flere dager til blir det nok på sofa for dette er ille gitt!! Er redd kiloene kommer tilbake,for jeg blir så sulten av å ligge slik å kjede meg. Noen som har et tips om hvordan jeg skal holde vekta nede tross en horisontal hverdag???[/quote']

 

Du må finne på andre ting å gjøre enn å tenke på mat. God bok, event. lydbok, skrive brev, stelle neglene, strikke. Bestem deg for at det skal gå f.eks 3, 5 t mlm. måltidene. Bruk tiden til å planlegg hvilken mat du skal spise når du kan spise. Se fram og gled deg til måltidene. Drikk vann og spis oppkutta grønnsaker hvis du må knaske på noe.

God bedring og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange tips og motiverende ord. Prøver å ikke tenke på godsaker, men det er ikke lett. Kommer meg ikke til butikk heller da,så skapene er tomme for slikt. Men når gubben lager rask mat, da blir det ikke mye sunt. Må bare spise det som er. :) Har lest 5 bøker på 3 dager. :) Får hive meg på slankingen når dette slipper taket. Men ergelig var det å bli så slått ut :)

Stå på dere andre og ha ei riktig god helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...