Gå til innhold

Veien tilbake


Gjest Happy90
 Share

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Nå har jeg sittet en halvtimes tid og latt meg inspirere av deres motiverende dagbøker her inne, og kommet til den beslutningen at jeg vil ha en selv og. Jeg blir glad for selskap her inne, og de som vil er hjertelig velkommen til å "dele" dagbok med meg. Følte nemlig andre dagbøker var litt for godt i gang til at det gikk å slenge seg med der, jeg er tross alt nybegynner :)/>

 

Begynner dette første innlegget med en slags presentasjon av meg og min livssituasjon. Jeg er ei 24 år gammel jente, som studerer og har deltidsjobb ved siden av. De siste månedene har jeg lagt på meg litt (faktisk begynte oppgangen samtidig som jeg begynte å tenke på å gå ned noen kilo, innser nå at det ikke holder med tanken på slanking, den gjør bare at jeg får lyst på noe godt!).

 

Nei, tiden er inne for en mer systematisk tilnærming til vektnedgangen. Startvekten forrige torsdag var 66,6 kg. Jeg har ikke slanket meg siden, men likevel vært ganske sunn og måteholden, så har håp om at vekten skal være litt lavere i morgen tidlig, da jeg skal veie meg igjen.

 

Mitt første mål er å veie 63 kg. 15. november. Det er kanskje for mye å forvente, og jeg vet det ikke er bra å gå ned for raskt. Men jeg tror det første målet må være litt ambisiøst for at jeg skal komme i gang og ta dette på alvor. Deretter skal jeg ha en nedgang på omtrent 0,5 kg i uka, med litt pauser (regner ikke med å gå ned i jula f.eks.).

 

15. desember: 61 kg

15. januar: 60 kg

15. februar: 58 kg

15. mars: 56 kg.