skorpy Skrevet Oktober 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hei! Det siste året har jeg gått ned 32 kilo. Gjort det alene, etter å ha gått mange kurs før. Mangler 4 kilo til jeg får bukplastikk. Men vil gjerne ned 10 kilo til.Startet med å følge grete roede og skrive opp hva jeg spiste. Gikk over til 5/2 dietten med grete roede de andre dagene minus en kosedag. Nå er jeg på karboredusert roede meny. Følt at det har vært det beste, å forandre litt. Nå trenger jeg å følge litt med her, for å få litt inspirasjon til å klare de siste :)/> Mageoperasjonen er jo også det da :)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ekorn Skrevet Desember 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Hei, Hvordan går det med deg? Hei! Det siste året har jeg gått ned 32 kilo. Gjort det alene, etter å ha gått mange kurs før. Mangler 4 kilo til jeg får bukplastikk. Men vil gjerne ned 10 kilo til.Startet med å følge grete roede og skrive opp hva jeg spiste. Gikk over til 5/2 dietten med grete roede de andre dagene minus en kosedag. Nå er jeg på karboredusert roede meny. Følt at det har vært det beste, å forandre litt. Nå trenger jeg å følge litt med her, for å få litt inspirasjon til å klare de siste :)/>/> Mageoperasjonen er jo også det da :)/>/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå