Gå til innhold

ned 32 kilo 10 igjen!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det siste året har jeg gått ned 32 kilo. Gjort det alene, etter å ha gått mange kurs før. Mangler 4 kilo til jeg får bukplastikk. Men vil gjerne ned 10 kilo til.Startet med å følge grete roede og skrive opp hva jeg spiste. Gikk over til 5/2 dietten med grete roede de andre dagene minus en kosedag. Nå er jeg på karboredusert roede meny. Følt at det har vært det beste, å forandre litt.

Nå trenger jeg å følge litt med her, for å få litt inspirasjon til å klare de siste :)/> Mageoperasjonen er jo også det da :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei,

Hvordan går det med deg?

 

 

Hei!

 

Det siste året har jeg gått ned 32 kilo. Gjort det alene, etter å ha gått mange kurs før. Mangler 4 kilo til jeg får bukplastikk. Men vil gjerne ned 10 kilo til.Startet med å følge grete roede og skrive opp hva jeg spiste. Gikk over til 5/2 dietten med grete roede de andre dagene minus en kosedag. Nå er jeg på karboredusert roede meny. Følt at det har vært det beste, å forandre litt.

Nå trenger jeg å følge litt med her, for å få litt inspirasjon til å klare de siste :)/>/> Mageoperasjonen er jo også det da :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...