Gå til innhold

Trenger slankevenn(venner)!


Gjest Ivrigjente
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ivrigjente

Hei! Jeg er ny hær og skulle gjerne trengt en(flere) slanke-venn(er)! Har prøvd ut endel dietter før, men aldri klart å holde hele løpet ut desverre.. Men, nå er jeg drit lei av å gå å være misfornøyd med meg selv og har virkelig tenkt å gjøre noe med det! Tanken er at hvis noen vil slenge seg på kan vi støtte opp hverandre! Kansje dele mål,vekt og matdagbok slik at vi føler et lite press, og itillegg får motivasjon av å se hva den/de andre klarer å oppnå! Jeg er 19 år,158 høy, og veier ca.64 kilo. Lite muskler, mye som henger og slenger. Tenker å gå ned rundt 10-15kg. Noen som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei! Jeg er ny hær og skulle gjerne trengt en(flere) slanke-venn(er)! Har prøvd ut endel dietter før, men aldri klart å holde hele løpet ut desverre.. Men, nå er jeg drit lei av å gå å være misfornøyd med meg selv og har virkelig tenkt å gjøre noe med det! Tanken er at hvis noen vil slenge seg på kan vi støtte opp hverandre! Kansje dele mål,vekt og matdagbok slik at vi føler et lite press, og itillegg får motivasjon av å se hva den/de andre klarer å oppnå! Jeg er 19 år,158 høy, og veier ca.64 kilo. Lite muskler, mye som henger og slenger. Tenker å gå ned rundt 10-15kg. Noen som er med?

 

Slenger meg på her om ønskelig! Jeg er 19 år, 172 høy, veier 102 kilo. Lite aktiv, mål å gå 20-30 kg. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Slenger meg på her om ønskelig! Jeg er 19 år, 172 høy, veier 102 kilo. Lite aktiv, mål å gå 20-30 kg. :rolleyes:/>/>

Jeg slenger meg også gjerne på! 19 år, 175 cm høy og veier 101 kg, også altfor lite aktiv og har 15-20 kg som mål :)/>! Har gått ned ca 6kg på egenhånd, men nå daler motivasjonen litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest Girlboss123

Slenger meg på, jeg også!

Jeg er 19 år, 170 cm og veier 75 kg. Alltid vært aktiv og glad i å trene, men så fikk jeg kyssesyken og slet med det i et helt år. Resulterte i at jeg var lite aktiv, spiste masse dritt og gikk opp ca. 15 kg... Målet er å gå ned rundt 10-13 kg før sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...