Gå til innhold

Klar for livsstilsendring!


Gjest mageflesk
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest mageflesk

....jeg har akkurat sett et bilde av meg selv og ble overrasket over hvor stor jeg faktiskt er. I mitt hodet er det ikke slik jeg ser ut. Men bilder lyver ikke.

Bildet viste en stor dame med en diger bilring rundt magen, muffinsmage som tyter ut over buksa. Har også fått valk rundt bh'n, så ut som jeg hadde for liten bh på meg. I tillegg har jeg ganske smale hofter og lår, noe som gjør at magen virker ekstra stor. Ikke akkurat et vakkert syn.

Bildet skal henges opp så jeg ser det ofte som en påminnelse på hvordan jeg faktisk ser ut.

 

Har brukt noen dager på å fordøye dette, og gikk på vekta i dag tidlig. Den stoppet på 85,5 kg. Har gått opp 5 kg i høst. Er flink og spiser rett fra mandag-torsdag, og spiser snop og god mat fra torsdag-søndag. Hmm, 4 dager med "lørdagskos" setter sine spor. Nå er det enten fredag eller lørdag som er kose-dagen, ellers full kontroll på inntaket!

 

Skal også komme i gang med trening igjen. Pga travle dager på jobb og små barn hjemme har ikke trening blitt prioritert den siste tiden. Dette må inn på timeplanen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei, og gratulerer med valget om livsstilsendringen������

 

Det med bilder er en skremmende fakta. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett bilder av meg, men det er ikke meg. Jeg kan umulig se slik ut. Men jeg har også, som du, innsett at bildene ikke lyver. Jeg har også vært der at jeg ikke ønsker å bli tatt bilder av. Det har jeg sluttet med, for selv om jeg ikke liker å se meg selv må jo folk få meg med på minnene de foreviger gjennom fotograferingen. Da får jeg heller gjøre noe med det! Og det gjør jeg nå! Har tatt av nærmere fire kilo siste to mnd. Ikke veldigveldig mye, men et steg i riktig retning. Og jeg er tilfreds!

 

Barn, hus, hjem, hage og alt som hvedagen krever av en fyller det meste av tiden. Men å spise sunt har vi iallefall tid til. Og når det gjelder trening har vi tid innimellom, hvis vi vil!

 

Jeg har en tråd som heter "jeg vil, jeg kan, jeg SKAL", bli gjerne med der. Den er ganske fersk og ny, og vi er ikke veldig mange!

Kom dit innom og del oppturer, nedturer, målsettinger og tall!

 

Ønsker deg lykke til������

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...