Gå til innhold

Nybegynner spørsmål


Gjest Marteei
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nettopp startet på nettkurs og er veldig motivert til å endelig endre livsstil... Jeg har bare holdt på i to dager og prøver å finne ut av hvordan ting fungerer her inne. Ved litt uforskning har jeg noen spørsmål som jeg håper noen har svar på!

 

1. Når jeg skal registrere mat og skriver inn " banan" kommer det opp et forslag på " bananlapper med cottageschees" fra grete Roede blant annet! Jeg ble interessert i denne oppskriften og prøvde å finne den inne på " oppskrifter" siden uten å finne den. Dette har jeg opplevd med mange andre ting også.. blir oppskrifter fjernet etterhvert på oppskrift siden?

 

2. Når jeg registrerer mat etter å ha spist feks. " bananlapper" så kommer dette automatisk opp når jeg skriver og jeg trenger kun å fylle inn hvor mye jeg har spist så kommer kcal automatisk opp.. MEN så tok jeg en da å skrev opp en og en ingrediens fra oppskriften istedet ( med akkuratt samme mengde) og da ble det jo en dobbling i kcal??! Av samme rett, men bare registrert det på ulike måter? Hvordan kan det skje? Skal man ikke kunne stole på GR oppskriftene? eller er det jeg som har missforstått noe?

 

Ha en fin kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...