Gå til innhold

Erfaring med personlig trener?


rugemor
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Har meldt meg inn på Elixia og vurderer å ta noen timer med PT for å få fart på styrketreningen. Hadde en prøvetime i dag og han anbefalte å kjøpe en pakke med 30 timer... Syntes dette ble fryktelig dyrt - jeg hadde mer sett for meg max 10 timer slik at jeg lærer meg ulike øvelser og kan gjennomføre de alene etterpå.

 

Er det noen som har benyttet seg av PT og kan gi noen råd? Er PT noe man har hele tiden, eller kan jeg ha det en periode for så å fortsett på egenhånd?

 

Superglad for innspill og tips og råd.... Veldig ny på dette området :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Start med de 10 timene du har planlagt. Så ser du om du ønsker å kjøpe flere etter time nr 8 ;)

Jeg har PT og er KJEMPE FORNØYD! Det er ikke bare det å lære seg alle øvelsene/apparatene for med en PT så yter du garantert mer. De er flinke til å få ut det "lille ekstra" av oss, om vi selv tror vi ikke har ;)

Så skal man ha ok kjemi med sin PT. Det er en viktig del, jeg har venner som har opplevd stikk motsatt av meg, og ikke har vært fornøyd. det er viktig at du forteller HVA du ønsker ut av opplegget i starten, så du får en PT som kan treffe deg på dine mål. PT er jo dyrt, jeg er helt enig i det, men.... Jeg ser på det som invistering i egen helse :-D

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...