Gå til innhold

#prosjektmeg2015


Gjest LisbethJ72
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest LisbethJ72

Hei.

 

Jeg er inne her på nytt og skal prøve å bli kvitt 20 kg.

 

Skal prøve å lage dette som en dagbok på min vei til et lettere liv.

 

Litt om meg: jeg er 42 år, gift, ett barn og ett bonusbarn. Hektisk liv med full jobb og familie gjør at jeg har satt meg selv på vent over lang tid!

 

2014 startet med et gr kurs, men uten resultat. Jeg har etter det prøvd ekstrem lavkarbo og gikk ned 6 kg. Så ble jeg syk i mai og medisiner gjorde at jeg gikk opp igjen. Jeg kuttet da ut det ekstreme for å bli frisk. Nå har jeg begynt på ekstrem lavkarbo igjen, men kroppen nekter og gjør meg syk igjen.

 

2014 har lært meg mye, og lavkarbo har ført med seg mye positivt i forhold til å velge mat. Etter å ha brukt noen dager på å tenke har jeg bestemt meg for å innføre mer KH og mindre fett jeg ser at gr igjen kan bli et godt hjelpemiddel. Jeg spiser mer proteiner i form av kjøtt, så denne gangen blir det lettere å lykkes.

 

Jeg har også startet et treningsopplegg hvor jeg skal ha 100 økter i løpet av 100 dager. Dette er tagget på instagram #prosjektmeg2015 . Siden jeg også er i gang med trening ser jeg lyst på livet. Har pr i dag logget 18 aktiviteter på 18 dager :)/>

 

Håper på å treffe flere som vil være med på veien og støtte i motbakke :)/>

 

Ønsker en god søndag :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LisbethJ72

Slankekuren min startet 1. november og jeg har gått ned noen kilo. Men allikevel er dette en ny start.

 

Dagen har gått greit så langt. Blir litt planlegging for å få dette i hop, men tror det skal gå greit etter hvert. Uvant å være sulten støtt igjen. Det er vel karbohydratene jeg ikke er vant til og mangel på fett som mettet mye :)

 

Ønsker alle en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LisbethJ72

Da er dag to over og det går fortsatt bra med endringen. Litt uvant, men kommer nok fort inn i dette også. Problemer med å få opp proteinprosenten, men med litt jobb får jeg til det også :)

 

Tenkte jeg skulle prøve med Ostebolle til frokost i morgen. Det er proteiner og metter godt. Da får jeg også i meg egg :)

 

God kveld til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LisbethJ72

God lørdagskveld :)

 

Her går ting fortsatt bra. Svigermor har reist hjem, så nå blir det ordentlig trening igjen :)

 

Kjøpt slik ny tanita vekt i dag, så nå skal jeg få bedre oversikt over kroppen min :) Og lettere se at ting går rette veien. Var sørgelige tall, men da har jeg noe å jobbe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LisbethJ72

God kveld :)

 

Tror jeg må jobbe litt med matinntaket, for ser at det ikke er så bra :(

 

Men skal nok få dreisen på det etterhvert. Gode matplaner er nok tingen.

 

Syns det er så rart at det er så stille her, men det er vel ikke så mange som slanker seg i førjulstiden :) Det tar seg nok opp etter nyttår.

 

Gruer meg til veiing onsdag, og er spent på om jeg klarer målet til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LisbethJ72

Ny veiing og bare 0,1 kg ned. Det var kjipt, men med ny vekt og litt lite trening så kan jeg ikke forvente mer?

 

Men jeg fatter mot og fortsetter jobben. Har fått trent både i dag og i går :)

 

Gleder meg til helgen, for da venter londontur :) det skal bli koselig med kjærestetur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...