Gå til innhold

På'n igjen!


Anbefalte innlegg

Jeg gikk på nettkurs for ca. et halvt år siden og var storfornøyd! Klarte å gå ned tilsammen (med de 3 ukene jeg fortsatte etter kurset var ferdig) ca. 12 kg!

 

Nå er motivasjonen på topp igjen etter en usunn sommer og høst. Egentlig hadde jeg ikke tenkt å starte før etter jul, men jeg ser ikke noe grunn til det så derfor startet jeg for en uke siden med nytt nettkurs. Vekta viste 67,9 kg. for et halvt år siden, for en uke siden lå den på 74,6 og ved veiedag i går (mandag) lå den på 72,2. Altså går det fortsatt nedover, men vet at forrige gang slet jeg veldig med overgangen fra 70 til 60-tallet.

 

Målet er iallefall 65-67 kg. til den siste helga i januar siden jeg skal på prisutdeling og har kjøpt en spesialsydd kjole som er målt etter hvordan jeg var på det minste etter forrige kurs, altså ca. 6 kg. på 2 mnd. Dette skal gå, vet at jeg klarer og at jeg har klart værre før!

 

Har noen noe tips til meg nå som det nærmer seg julesesong med masse god mat og drikke? Har tillatt meg selv å kose meg med alkohol i helgene (kuttet det helt forrige gang) og at julaften, 1. juledag, en dag i romjula og nyttårsaften skal være "fri-dager".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en treg uke, blandt annet fordi helgen besto av mye kos og avslapping (ikke det at jeg spiste usunt, spiste mer enn det jeg vanligvis ville og kalorinivået gikk opp). Var heller ikke ute av døra bortsett fra en kort tur på butikken.

 

Har bestemt meg for å prøve 30-day challenge, noen som har gjort dette? Skal fokusere på rumpe/lår og mage de første 30 dagene, får se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...