Gå til innhold

Uten trening


Gjest artemisia
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått dommen. Jeg kommer nok aldri til å kunne løpe igjen. Mest sannsynlig aldri til å kunne gå lengre enn et par hundre meter. Løfting er forbudt, med mindre jeg ikke har noe imot å måtte knaske smertestillende i flere dager etterpå.

 

Også jeg som alltid har elsket å røre på meg. Jeg har danset ballett siden jeg kunne stå oppreist. Minst en time hver eneste dag har jeg trent. Hele livet.

 

Så ble alt annerledes. Jeg har endelig kommet meg opp, etter 2 mnd liggende. Og det er jeg veldig glad for. Men jeg blir aldri frisk igjen.

 

Nå har det gått 4 mnd siden jeg fikk beskjed om at jeg ikke blir bedre, og nå begynner jeg å tenke på fremtiden. Og på å komme tilbake til "meg selv" igjen.

 

22 kg la jeg på meg mens jeg lå der, litt trøstespising har det vært de siste månedene. Men nå er jeg klar for å ta grep.

 

Men hvordan går man ned i vekt uten å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rund og blid!

Trist å lesa om det som har hendt. Absolutt ingen form for fysisk aktivitet? Kva med svømming? Då er det vel berre å få tilpassa kaloriinntaket til kvardagen din som er å gjera noko med. Få det utrekna sånn at du ligg eit visst antall kalorier (ca 1000?) under dagsbehovet eller noko i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...