Gå til innhold

5kg ned til mai?


Gjest løffen
 Share

Anbefalte innlegg

Da er julen på hell og mat og konfekt er fortært.... huff det er det samme hver jul og dårlig samvittighet igjen.

Jeg har sååå lyst til å gå ned 5 kg før mai. Men gir så lett opp på veien. Noen her som kjenner seg igjen og som vil være med på en litt lettere vår?

Jeg trener som bare det men spiser desverre :(/> tilsvarende....

Har irritert meg på disse kiloene i flere år så nå må jeg gjøre endringer.

 

Er 168 cm høy og veier ca.64 til 65 kilo. Var fornøyd før da jeg lå på 58 kilo;) men troe jeg må tenke på 60 kilo nå først.

Det verste er at jeg faktisk ikke tror jeg klarer det. Jeg kan løpe som bare det på tredemøllen ei god mil og spise sjokolade etterpå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tenkte jeg skulle svare deg, Løffen😄 Vi er like høye og veier det samme, og skal ned det samme. Jeg er ny på Forum men startet en ny tråd for en drøy uke siden. Se under "ned 0-10 kg", og min tråd heter "2015 nå gjelder det". Om du har lyst så bare heng deg på. Jeg begynte rett før jul og det har gått veldig greit til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tenkte jeg skulle svare deg, Løffen😄 Vi er like høye og veier det samme, og skal ned det samme. Jeg er ny på Forum men startet en ny tråd for en drøy uke siden. Se under "ned 0-10 kg", og min tråd heter "2015 nå gjelder det". Om du har lyst så bare heng deg på. Jeg begynte rett før jul og det har gått veldig greit til nå.

 

Takk for svar Els-beth!

Da henger jeg meg på tråden din;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...