Gjest AnneJo Skrevet Desember 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2014 Nå starter et nytt matregime hær i huset. Jeg er 165 cm og veier 69 kg, og er 54 år. Skal ned 7 kg og tar den tid det trenger. Trener på treningsstudio 3x pr uke med elipse og styrketrening. Noen som har lyst å gjøre det sammen med meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny Skrevet Januar 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2015 Nå starter et nytt matregime hær i huset. Jeg er 165 cm og veier 69 kg, og er 54 år. Skal ned 7 kg og tar den tid det trenger. Trener på treningsstudio 3x pr uke med elipse og styrketrening. Noen som har lyst å gjøre det sammen med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny Skrevet Januar 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2015 Hvordan går det? Følger deg gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Maimira Skrevet Januar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2015 Heisan... Jeg følger deg gjerne. Skal selv begynne på Roede kurs 11 februar. Jeg er 44 år, er 165 cm og veier ca 70 kg :(/> Altså langt over trivselsvekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny Skrevet Mars 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2015 Det går tregt med meg -nå går jeg på gull. Satser på. 4 kilo før påske. Hvor mange cm. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå