Gå til innhold

SKAL ned 25kg i år 2015 !!


Gjest Jimmern
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er en mann i begynnelsen av 30 årene,jeg er pga mine 2 alvorlige sykdommer blitt hele 117kg.

Jeg vil bli lettere som igjen kanskje kan gjøre helsen noe bedre. Problemet mitt er at pga mine sykdommer så kan jeg ikke trene, bare gå maks 1km liksom...dette gjør igjen at jeg har en større utfordring og må være enda mer nøye på va jeg putter i meg.

 

TRENGER HJELP FRA DERE ALLE SAMMEN !

 

mvh

En som håper på et 25kg lettere liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jimmern.

 

Synd med sykdommene dine! Håper du blir bedre etter hvert.

 

Det er klart at sykdommer vanskeliggjør trening. Men som Grete Roede sier: Trening er gram, mat er kilo. Så du skal se du kommer nok ned i vekt. :)

 

Går du på kurs? Jeg har tatt et kurs, og fikk en "åpenbaring" da jeg oppdaget hvor mye jeg egentlig kunne spise. Dessuten syntes jeg det var positivt å ha et sted å stille spørsmål, og oppdage at andre også lurte på det samme som meg. Så jeg anbefaler å ta et kurs, for å få en god start på vektnedgang og livsstilsendring.

 

Jeg fant et tidligere innlegg av PCmist, som har noen kloke ord: "Spis ikke mer enn du har planlagt. Ta deg god tid. Sitt og spis. Rydd inn før du begynner å spise. Pust rolig. La det gå litt automatikk i det du gjør. Forsyne seg aldri flere ganger. Drikk et glass vann. Ikke hopp over måltider. Unngå å bli kjempesulten. Ta en gulrotbit eller eplebit mellom måltidene så blir du ikke så sulten, men bryter sultoppbyggingen. Det er utrolig effektivt. Ikke drikk appelsinjuice. Alt for enkle sukkerholdige kalorier. Ta heller en appelsin. Da får du litt å jobbe med og du får mer fiber enn i ren juice."

 

Lykke til med livsstilsendring og vektnedgang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er en mann i begynnelsen av 30 årene,jeg er pga mine 2 alvorlige sykdommer blitt hele 117kg.

Jeg vil bli lettere som igjen kanskje kan gjøre helsen noe bedre. Problemet mitt er at pga mine sykdommer så kan jeg ikke trene, bare gå maks 1km liksom...dette gjør igjen at jeg har en større utfordring og må være enda mer nøye på va jeg putter i meg.

 

TRENGER HJELP FRA DERE ALLE SAMMEN !

 

mvh

En som håper på et 25kg lettere liv :)/>

 

 

Hei og lykke til med din vektnedgang. Ser at du skriver at du pga sykdom kun kan gå ca 1 km. Sliter selv med tilleggs sykdommer og kan ikke spasere eller jogge men det finnes jo flere ulike treningstyper da, styrketrening, sykle. Kan du ikke noen ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil bare slenge meg på her - og si lykke til :D/>

 

Kanskje vi kan følge hverandre på veien? Har akkurat meldt meg på maxi nettkurs og har som mål å gå ned rundt 25 kg i løpet av 2015. Aner jo ikke hvordan det kommer til å gå, men håpet er rundt 15 kg innen sommeren og 10 kg i løpet av høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...