Gå til innhold

Slanke venner


Gjest Annetrine77
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Annetrine77

Etter å ha født 4 barn, og har en travel tilverelse, har jeg nå fått motivasjonen til å gjøre noe med mine ekstra kg. Jeg har som mål å gå ned 20 kg på 42 uker. Jeg er i full jobb, og barn som krever sitt. Nå har jeg sett at min mann klarte dette sist år. Nå har jeg meldt meg på et trenings senter,og vil ned 20 Kg. Jeg ønsker å komme i kontakt med andre som har det samme målet,og kunne tenkt seg en slanke venn/venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellmor

Hei!!!

 

Kjente meg igjen i det du skreiv....4 barn her og,travel hverdag med jobb og barnas fritidsaktiviteter.

 

Har vore lenge medlem,men aldri komme i gang. Nå MÅ eg.....målet er -17....men første delmål er -4 kg den første mnd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantasiløs

20 kilo må av her også, hvis ikke mer. Veier 76 kilo i dag - noe som er altfor mye fordelt på mine 163 cm :rolleyes:/> Delmål 1 er å gå ned 4 kilo nå i januar.

 

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg har født tre barn hvorav minstemann er 18 måneder. Jeg har begynt å jobbe igjen etter permisjon, men kiloene vil ikke av denne gangen. Jeg har vært litt innom ulike dietter av type lavkarbo for noen år tilbake. Og nå blir det altså en lavkaloridiett. Satser på stålkontroll på hva som kommer inn denne gangen. ;)/> Motivasjonen er iallefall på topp. Den største utfordringen min blir nok å finne tid til trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...