Gå til innhold

Veien til 50-tallet!


Gjest Lækkernos
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lækkernos

Godt nyttår!

 

Jeg et 159 cm høy og veier idag 62,5 kg. Føler meg mye bedre like under 60 enn like over. Likevel er det 6 år siden jeg hadde disiplin nok til å komme meg ned der, og holde meg der litt, før jeg skeiet ut. I 2014 måtte jeg gå på medisiner som gjorde at jeg veide 66,8 på det meste, da merket jeg ekstra godt hvor mye noen få kg på en på 159 cm har å si. Derfor har jeg trua på at noen få kg den andre veien kan være nok til å kunne føle meg litt bedre! Jeg kommer til å legge ut vekt ukentlig.

 

Ønsker at man kan her legge ut smarte triks som fungerer på seg selv, treningstips, og ikke minst motivasjon!

 

Dato for målet er 1. mars. Da skal jeg nemlig flytte sammen med kjæresten min:)

 

Bli med dersom dette kan passe for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Vips, og det har gått en uke. Vekten i dag er nøyaktig den samme, 62,5. Kom i gang igjen med trening denne veka. Det var hardt! PT 55 min. på tirsdag, og i dag spinning 55 min. Målet er 3 ganger i veka. God helg videre til dere som stikker innom her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Vekt onsdag denne uken var 62,1 kg, altså nedgang på 0,1 kg. Trente 3 ganger, 1 gang med PT og 2 ganger spinning. Bare å fortsette…… Målet er å se 61-tallet neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Ny uke har gått. Vekten min viser litt ulike tall etterhverande, men tar det som den viser flest ganger, og det er som oftest det minste;) I går var det ny onsdag, og da viste vekten 61,5 kg! Da er målet enda litt ned til neste uke, tenk så fantastisk å kunne se 60-tallet:) Har handlet inn et lass med skyr, det er jo tilbud på det på Rema 1000, det metter, er godt, og få kalorier:)

 

Ha en fin og sunn uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kosebuksa

Hei!

 

31 år, 158 cm høy og vil se 59,9 på vekta! :) Jeg vil gjerne følge deg! Har gått ned fra 74 kg etter mitt andre svangerskap, og nå kjenner jeg at jeg har mistet litt motivasjonen.. Hvor mange kalorier ligger du på? Det er ikke så mye mat vi trenger når vi ikke er så høye dessverre!!

 

Har aldri skrevet på forum før, men hadde vært supert å ha noen her som er i samme båt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...