Gå til innhold

Hei!


Gjest Allvær
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tastet inn mine personalia og får anbefalt å følge meny 2. Men, på anbefalt kaloriinntak til dagen får jeg 1900... og i meny 2 skal en ha 1600.

Så i bunn og grunn er jeg vel veldig usikker på om jeg skal ha 1900 eller 1600 kalorier pr dag. Setter stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har tastet inn mine personalia og får anbefalt å følge meny 2. Men, på anbefalt kaloriinntak til dagen får jeg 1900... og i meny 2 skal en ha 1600.

Så i bunn og grunn er jeg vel veldig usikker på om jeg skal ha 1900 eller 1600 kalorier pr dag. Setter stor pris på svar :)/>/>

 

Det kommer vel an på om du skal ned i vekt eller holde vekta der den er, tror jeg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er også ny i dag.... Ikke lett😚

Men får tro vi kommer inn i dette

Lykketil

 

Hei Malla64 :)

Ja, det er jammen meg mye å sette seg inn i, men har jeg fått med meg det viktigste og vekta har dalt ett par kilo denne uken :D

Landet på meny 2, og tror den skal passe meg fint :)

Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrine65

Hei - Jeg er også ny og kan lite om kosthold/kalorier....

Er 80,8 kg og skal ned til 65.... Jeg lurer på etter 4 dager mmed registreringer......kalorier pr dag varier fra 1200 til 17-1800.....På meny to skal en da ha 1600 , hverken mer eller mindre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrine65

For å få full score på kost må man ligge innenfor +-150 kcal. Dvs for Meny 2 skal du ligge i beltet 1450-1750 hver dag, med et gjennomsnitt på 1600.

Men hva gjør jeg når det da kun viser 1200 kalorier ... Spiser noe mer ?

Og hva menes med full score ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at andre er nye her også! :)/> Jeg har fått opp at jeg skal følge meny nr1 altså 1300kcal hver dag. Synes egentlig det er litt lite... Det står at jeg har 1320kcal i hvilestoffskifte og 1905kcal på daglig energibehov. Hvordan er disse tallene hos dere i forhold til hvilken meny dere får opp? Jeg lurer på om kanskje jeg ikke har fått oppgitt rett meny siden kurset mitt ikke starter før 20.januar, evt så undervurderer jeg hvor aktiv hverdagen min er... Hvis ikke er jeg redd jeg kommer til å være mye sulten de neste ukene ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har tastet inn mine personalia og får anbefalt å følge meny 2. Men, på anbefalt kaloriinntak til dagen får jeg 1900... og i meny 2 skal en ha 1600.

Så i bunn og grunn er jeg vel veldig usikker på om jeg skal ha 1900 eller 1600 kalorier pr dag. Setter stor pris på svar :)/>/>

 

Da har du sikkert en høyere hverdags/ ukesaktivitet. Det betyr at du forbrenner mer per dag og skal sikkert derfor ha mer energi per dag for ikke å ligge for lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...