Gå til innhold

Forvirret


Gjest solalille
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest solalille

Hei! jeg begynte på kurs i går og sitter igjen med en følelse av at det er myye å sette seg inn i. Noen andre som har hatt det sånn og kan si at det blir bedre? ;) Jeg lurer på treningspoeng, driver å regner ut hvilken meny jeg skal følge. hvis jeg spinner to ganger i uka, er det da bare to treningspoeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg begynte på kurs i går og sitter igjen med en følelse av at det er myye å sette seg inn i. Noen andre som har hatt det sånn og kan si at det blir bedre? ;)/> Jeg lurer på treningspoeng, driver å regner ut hvilken meny jeg skal følge. hvis jeg spinner to ganger i uka, er det da bare to treningspoeng?

 

Hei :) I starten er det veldig forvirrende, tror nesten alle føler det sånn. Det er så mye å huske på, og det surrer fælt i topplokket. Men jeg kan love deg at hvis du bare fortsetter så vil det veldig snart bli mye bedre, og det meste blir en vane. Det er litt å sette seg inn i, men det er bare i starten. Det hele er ganske enkelt, i teorien, det vil du skjønne etterhvert :)

 

Treningspoeng kommer ann på hvor mange kcal. Du forbrenner iløpet av spinningstimen. Ett treningspoeng er 200 kcal. Så hvis du forbrenner 400 kcal. Pr time vil du få 4 poeng i uka. Du kan gå inn på registrering og hake av på spinning så kommer det opp ca. Hvor mye du forbrenner :) Men jeg vil på det varmeste anbefale pulsklokke hvis du har muligheter til å skaffe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...