Gå til innhold

Slankevenn - mål minus 25 kilo i 2015


Emmemilla
 Share

Anbefalte innlegg

Noen flere som ønsker seg en slankevenn for å nå et litt større vektmål?

 

Litt om meg: 45 år, gift, mamma til to og i full jobb. Har slitt med overvekt de siste 15 årene hvor vekten gradvis har gått bare i oppover. Samboerkilo, fødselskilo, trøstekilo og kosekilo.... Nå har jeg kommet opp i 100 kg og det er 25 for mye for mine 1.77 cm. Jeg vurderer nettkurs ettersom jeg for tiden bor i utlandet. Har tidligere gått på aktiv kurs og vanlig kurs. Vet at Grete Rhode virker, men jeg har ikke klart å samle nødvendig motivasjon. Det hadde derfor vært hyggelig med en venn eller flere i samme situasjon - vi kan sammen hjelpe hverandre mot målet.

 

Ha en fin søndag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vil gjerne være med på utfordringen din. Selv er jeg 35, gift, mamma til to, og i full jobb. Har nok ca samme utfordring som deg vektmessig, er 1,65 høy og veier 90 kg. Målet er å gå ned til 70. Har gått kurs for noen år siden, men finner ikke tid til det nå. Men vil så absolutt ned i vekt... Kanskje vi kan klare det sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen flere som ønsker seg en slankevenn for å nå et litt større vektmål?

 

Litt om meg: 45 år, gift, mamma til to og i full jobb. Har slitt med overvekt de siste 15 årene hvor vekten gradvis har gått bare i oppover. Samboerkilo, fødselskilo, trøstekilo og kosekilo.... Nå har jeg kommet opp i 100 kg og det er 25 for mye for mine 1.77 cm. Jeg vurderer nettkurs ettersom jeg for tiden bor i utlandet. Har tidligere gått på aktiv kurs og vanlig kurs. Vet at Grete Rhode virker, men jeg har ikke klart å samle nødvendig motivasjon. Det hadde derfor vært hyggelig med en venn eller flere i samme situasjon - vi kan sammen hjelpe hverandre mot målet.

 

Ha en fin søndag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Ser det er en stund siden dere har hatt kontakt her, men hiver meg på og håper dere ser det. Jeg er veldig interessert i å ha ho kontakt for felles motivasjon. Jeg er 35 år, trebarnsmor, vekten har vært jojo i flere år og har nå 10 - 15 kg som må av, de har sneket seg veldig på den siste tiden. Vekten har økt pga manglende overskudd og motivasjon til å legge om på vanene, men det må nå til! Men så er det så uendelig vanskelig å klare på egenhånd!! Har vurdert kurs, men det er det å finne tiden i en ellers hektisk hverdag. Nettkurs tenker jeg at blir som andre "nettslankemetoder" og at det kommer veldig an på motivasjon og viljestyrke, så da tenker jeg som dere at jeg trenger noen å gjøre dette sammen med, med eller uten kurs!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...