kamelen klara Skrevet Januar 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2015 FRUSTRERT JEG! ligger godt an på kalorier, helt til jeg spiser NØTTER! Da går det oppover, og langt over grensa! Man er jo anbefalt å spise nøtter, og det er en veldig grei kveldskos å ha, men 15 valnøtter, og du er på godt over 500 kcal! Noen som kan si meg hvilke nøtter som har lavest kaloriinnhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest eam Skrevet Januar 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2015 FRUSTRERT JEG! ligger godt an på kalorier, helt til jeg spiser NØTTER! Da går det oppover, og langt over grensa! Man er jo anbefalt å spise nøtter, og det er en veldig grei kveldskos å ha, men 15 valnøtter, og du er på godt over 500 kcal! Noen som kan si meg hvilke nøtter som har lavest kaloriinnhold? Mye kcal uansett hvilken nøtter du velger. Pr 100 gram nøtter er kcal slik Macadamianøtter - 753 Pekannøtter - 721 Paranøtter - 680 Valnøtter - 672 Hasselnøtter - 645 Peanøtter, saltet - 622 Mandler, skåldet - 600 Cashewnøtter, saltet - 598 Peanøtter - 594 Cashewnøtter, uten salt - 592 Mandler - 577 Pistasjnøtter, saltet - 543 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå