Gå til innhold

NED 20-30 kg, tirsdag 7. mars


Gjest Smukkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

I dag er det strålende vær. Får besøk av en venninne. Vi skal ut å gå tur på formiddagen i dag :) Lang tur! Får se om det ikke blir en sykkeltur i kveld Trinny :)

 

Frokosten er fortært. Jeg har blitt helt avhengig av frokost, jeg som aldri tidligere har spist frokost. Har syntes det har vært helt pyton. Dette med frokost er en ny god vane jeg har tenkt til å fortsette med livet ut...

 

Er fortsatt veldig motivert.

 

CamCam - mindre klær tar også mindre plass i skapet..ha-ha... Gleder meg til jeg kan ta en opprydding. Kanskje før sommeren?

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har fulgt litt med på deres diskusjoner for noen måneder siden, og synes at dere er så flinke til å oppmuntre hverandre. Jeg gikk på kurs før jul. Gikk ned 9 kg i løpet av kurset og følte at jeg var godt i gang mot et lettere liv. Etter jul hadde jeg imidlertid ambisjoner om å fortsette uten å gå på kurs. Det har gått ganske dårlig. Jeg lever fortsatt sunt, men vekta står stille.

 

Kan jeg få være med dere for å få litt motivasjon? Kan trenge det!

 

Fakta:

Vekt nå: 111 kg

Trivselsvekt: 80 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinny

Hei til nye og gamle:) Koslig at flere vil bli med her.

 

Det blir nok en sykkeltur på meg i kveld også, Smukkeline:) Selv om jeg er støl i rompa etter i går. Jeg trenger trimmen det er sikkert!! Jeg er topp motivert,- har vært det lenge; men har fått liten uttelling for det:( Man kan jo lure hva som skjer...

- Snakker om rydding av skap.. jeg har et skap fullt av klær som passer på vei nedover igjen. Ergelig å ikke få ta de i bruk:( Så nå er tiden inne for å stå hardt på når de gjelder mat og trening. Jeg vil ha resultater jeg og!

 

- kjempemorro å lese om Mona (colamay). Det er en veldig motiverende slankehistorie!

 

-Kommer tilbake med sykkelresultater senere.

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arogutten

har prøvd det samme selv, gått ett kurs å skulle være så flink selv etterpå. Gikk rett i dass for å si det mildt. Meldte meg på ett nytt kurs å gikk kurs til jeg var i mål...... anbefaler deg å heller melde deg på kurs der du har kursledern og kursdeltagerne som er der for å motivere deg/hverandre. Jeg kom endeli i mål etter 3 kurs sammenhengende og er nå på hold vekten kurs.....Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle

Jeg er topp motivert nå etter nedgangen første uka. Vet at det blir vanskelig å holde nedgangen på en kilo i uka, men en fin start i alle fall :-)

Er så motivert for tiden at jeg teller ned timer på jobb til jeg kan gå hjem for å trene. I dag blir det hjemmetrening og husarbeid (ikke at husarbeid er trim, men bedre enn å sløve på sofaen), i morgen skal jeg gå tur sammen med en venninne og på torsdag er det squash på programmet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Gratulerer som vinner av slankehistorien! Du har virkelig kommet langt på veien, og det er helt vanvittig hvor stor forskjell det er på deg før og nå! Vi har jo visst sånn omtrent hvor mye du har tatt av, men det er veldig morsomt å se at "en av oss" blir brukt som ett lysende eksempel på GR-opplegget :) Er faktisk stolt av deg, jeg! Gleder meg til å følge deg helt i mål, og deretter videre på Hold Vekten!

 

Velkommen til Tipp og strongwind også, og arogutten hvis han vil være med også! Jeg er litt enig med arogutten om at det er mye enklere å få dette til/komme i mål med oppfølging på kurs, men samtidig har jeg klart det alene en gang tidligere. -Det hele avhenger av motivasjon og kanskje litt av alder og slankehistorie antar jeg.. For meg er kurs helt avgjørende, og jeg kommer til å gå kurs til jeg er i mål, (har igjen 12kg og har tatt av 24,5) og deretter blir det hold vekten kurs!

 

Angående skap og klær, så er jeg litt bekymret for videre nedgang.. Jeg har nemlig masse fint tøy for vekten jeg ligger på nå, ca 90kg, og heller lite i størrelsene under. Vet ikke hvor mye 10-15kg kommer til å utgjøre i størrelser på klær, men hvis det blir endel, så må jeg kjøpe ny garderobe til neste år allikevel! -Har brukt litt tid på å faktisk ville videre ned fra 90kg, men nå er jeg klar igjen! -Skal ikke la bekymringer for små-nok-klær ødelegge målet og motivasjonen! Det er enda en stor jobb igjen å gøre med reduksjon, og ettersom jeg har tenkt å holde vekten på under 80, så har jeg god tid på å bygge opp ny garderobe :)

 

Ha en fin dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Da har jeg vært ute på langtur i det fine været og "tjent" 4,8 trimpoeng :) Men Trinny, jeg tar utfordringen - skal ta meg en sykkeltur i kveld :)

 

Jeg har ikke gått på GR kurs og gjør det ikke nå heller. Men har lest mye her inne og på GR sidene, og syntes i grunnen det går ganske greit på egen hånd (+ dere selvfølgelig). Men når jeg har nådd målet, vurderer jeg å gå på et så kalt stabiliseringskurs for å holde vekten. Den skal nemlig ALDRI opp igjen :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer Colamay!! Kjempemoro å lese! Du er er jo en av oss her inne, og da syns jeg det er ekstra spennende og morsomt å lese. Du har vært utrolig flink så langt, stå på videre! (Vi har omtrent like mye å gå ned ser det ut for.)

 

jeg hadde ikke gått ned denne uken, men jeg hadde gått litt inn!1 og jeg sier det bare, en halv cm mindre rundt magen, er faktsik en halv cm mindre rundt magen! og det er også en halv mindre rundt brystet, under brystet (måler under puppene og, jeg, i tillegg til noen andre steder som ikke står i GR..) og rundt det bredeste. Det er en start ,og starter et til for at man skal fortsette på samme vis! tror snømåkingen sist uke må få æren, i tillegg til ellipse-leketøyet mitt.

 

Nå reiser jeg bort i morgen igjen, og kommer ikke hjme før fredag kveld. det blir hotel og retaurant, men skal huske på det som ble skrevet om restaurant mat tips. Om det ikkeblir svettende trim, så skal jeg forsøke å få gått litt når det er anledning, så sant det ikke er svært dårlig vær.

 

Stå på videre alle sammen, syns dere er så flinke med kosthold, turer, sykling og annen trim!

 

Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at alle er aktive på tråden. Jeg har gått så mange kurs at jeg for min del har valgt å bruke vektklubben. Nå fungerer det, men merker jeg at jeg må ha mere støtte så blir det kurs igjen.

 

Til helgen blir jeg med på syklinga. Da håper jeg at formen kan komme litt også.

 

Camcam, det er kjempemorro å kjøpe litt nytt når vekta er gått ned. Klessalg får en helt ny mening. Selv vanlige t-skjorter er stor stas når en oppdager at alt ikke buler like mye.

 

Xray, en halv centimeter er en halv centimeter - og den gikk ned. Det er bra og det kan du være stolt av.

Jeg måler bare livet nå. Håper det holder. Har aldri målt over brystet. Nå er jeg så gammel at jeg må måle lengden og ikke omkrets etter hvert som jeg går ned i vekt. Men det har ikke noe å si, må regne med litt sig enkelte steder når vekta minker.

 

Ha en strålende aften. Kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay

I dag har jeg ikke gjort så mye. Bare gått fra buss og til jobb. Nå i kveld er jeg barnevakt. Kanskje jeg tar en liten gå tur når jeg er på vei hjem.

Blir artig i morgen og se hva vekta stopper på. Føler at jeg har rørt på meg mer denne uka. Enn de siste ukene. Håper det hjelper på litt.

 

Syns dere er kjempe flinke her inne og støtte hverandre. Dessverre så hver gang jeg er innom rekker jeg bare og skrive hvordan jeg har det. Er ikke alltid og får lest hva dere andre skriver. Men håper det blir en slutt på dette snart. Får kanskje nett hjemme snart igjen. Å gud som jeg gleder meg til det:-)

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var jeg begynt på kurs to.var gått ned 700 gr siste uken.jeg var jo ikke så veldig motivert siste kurset.så jeg håper jeg klarer meg bedre på dette kurset.skal jobbe som en gal.klarer jeg 7 kilo på dette kurset skal jeg juble høyt.har satt det som mål...så gjenstår det bare og se.skal iallfall prøve så godt jeg kan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Smukkeline:) Ingen sykling på meg i kveld;- er litt for stiv og støl etter de to forrige rundene! Men i morgen er jeg på plass igjen!

 

Trinny - det ble ikke noe sykling på meg heller. Vi fikk besøk og etter at de dro var det klart for senga. Men i kveld blir det sykling :)

 

Smukkeline

 

kun 2 dager igjen til veiing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...