Gå til innhold

Nå eller aldri


Gjest iHege
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg heter Hege og jeg er en jojoslanker:(

 

Nå må jeg klare dette og få det til å vare, håper det hjelper meg å skrive min historie her

 

jeg er 165cm høy

 

Jeg gikk på mitt første grete roedekurs for 11 år siden når jeg var 21 år og 75 kg...

klarte å komme meg ned til 68 og ble gravid, etter svangerskap og fødselsdepresjon var vekta på svimlende 83kg dette var i 2005 jeg gikk på et GR kurs til og gikk ned til 72 og gikk opp sakte men sikkert når jeg var ferdig.

I 2007 var jeg tilbake til 83 kg og starte på lavkarbo (ketolyse), kom meg ned til 68 og ble gravid igjen, etter svangerskapet (april 2008) var jeg 72 kg, men ny fødselsdepresjon og trøstespising endte jeg på 83 kg. I januar 2009 fikk jeg nok og kuttet godteri og begynte å spise mindre samtidig som jeg gikk mye tur, klarte da å gå ned 21 kg på 4 mnd, hadde masse løs hud og tok bukplastikk i oktober 2009, fikk mye bedre selvtillit, og klarte i februar 2010 å bryte ut av et dårlig forhold med en veldig sykelig kontrollerende mann. Og innledet et forhold en ny ganske fort og ble veldig forelsket men det var veldig påkjenning med en sjalu og veldig kontrollerende ex, begynte sakte men sikkert å gå opp i vekt og var i påsken etter tilbake på 80-tallet, men etter en ny omgang med ketolyse endte jeg på 67kg.. og derfra har det bare gått opp og ned og jeg har ligget mellom 82 og 78 og aldri kommet meg under. I 2012 ble jeg gravid igjen og har nå en sønn som er født i juni 2013, var godt i gang før jul 77kg med trening og spise sunt, men så ble jeg syk og var syk nesten hele desember og har blitt helt gal etter godteri igjen...

 

I går var jeg 83,4 kg på kvelden og jeg begynte å gråte, har kjøpt meg fitbit charge HR som viser hvor mye jeg forbrenner hver dag og må bare komme meg igang..

 

Planen min er å ligge på 1500 kalorier og trene 4 ganger i uken

 

Begynner i dag, men var på en hard treningsøkt med powerstep i går også...

 

Denne gangen skal bli den siste!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...