Gå til innhold

Trim og trening MARS 2015


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Babydrømmen

Det har tydeligvis blitt nytt system her siden jeg var aktiv sist - så da kan dere se bort fra den tråden her! :)

 

 

 

Hei hei,

 

Jeg er gammel bruker med nytt nicknavn, og nå har jeg ventet en hel uke på en mars-tråd for å henge meg med, men siden den enda ikke har kommet så lager jeg den jeg. :D/> Håper det er i orden!

 

Du lager ditt eget arbeidsmål, om det er minutter, trimpoeng, kilometer eller en blanding er helt opp til deg!

 

Håper det er flere som vil utfordre seg selv litt i MARS måned!

 

Hvis du velger å lage en full kalender er det fint om du bare har den i ett innlegg, slik at det blir lett å følge med (og at det ikke blir så mange tomme kalendere). (Trykk [Rediger] innlegg for å skrive mer/oppdatere et tidligere innlegg)! Du kan selvfølgelig velge å oppdatere om utfordringen din ved å skrive mer og mer av kalenderen i nye innlegg i stedet - det er helt opp til deg!

 

Vær din egen sjef! Du skal lage DIN personlige målsetning! Vi andre heier på deg! :D/>

 

Hvis du vil kopiere noen andre sin måte å rapportere på kan du trykke [svar] på selve innlegget - da vil du få med alle kodene de har brukt i sitt innlegg, i motsetning til hvis du kopierer selve innlegget inne i forumet.

 

Håper vi får mange trimpoeng nå som våren endelig er her! ^_^/>

 

(Jeg har ikke vært aktiv på et par år, så det kan hende jeg gjør noe galt når jeg lager tråden nå, men da jeg var aktiv her før så pleide ny månedstråd å dukke før neste måned begynte, så jeg ble så utålmodig nå. :P/> Jeg håper som sagt jeg ikke gjorde noe galt. :)/> )

Endret av Babydrømmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...