Gå til innhold

Sukkerfri til sommeren


Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 52 som i perioder har sunn livsstil :), og så kommer perioder med med avsporinger :unsure:. Jeg holder meg stort sett innenfor mitt vektbelte som er mellom 56 og 59 kg, men for tiden har jeg stor trang til sjokolade og søt gjærbakst og er bekymret for vektøkning igjen :mellow: Nå starter jeg en ny tråd og satser på at det hjelper meg til å komme tilbake til gode vaner igjen :DJeg skal ikke fokusere på vekt, men på antall sukkerfrie dager frem til sommerferien. Kanskje noen har samme utfordring og vil bli med på sukkerfrie dager denne våren :D

Jeg trener 2-3 ganger i uken, vanligvis gruppetreninger. Jeg har 8 avtaler med PT, de skal jeg bruke til å bli en bedre jogger og få støtte til mitt sukkerfrie liv ;) Har lenge hatt en drøm om å kunne jogge en mil, foreløpig kan jeg bare jogge korte intervaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :) Det er 8. mars og det er så mange områder man gjør seg sine tanker om på kvinnedagen, fra de store og vonde urettferdighetene og overgrepene til de små utfordringene. Vel, man får kjempe de kampene som man syns er viktig tenker jeg :)

 

En sunn livsstil er smittsomt :D Det er motiverende å se jeg har overført noen sunne vaner til mine kjære i årenes løp, vann er den selvsagte tørstedrikken og rå grønnsaker gjerne med dip er populært.

 

Jeg har som nevnt "sporet av" en del dager i det siste, og jeg har en del erfaring med det :angry: Tidligere har det hjulpet å være nøye med registrering av mat noen dager, så kommer jeg på riktig spor igjen. Jeg hadde også et impulskjøp på en helsekostforretning her om dagen, kjøpte Aptiless som skal hjelpe mot søtsug. Angret litt etterpå, er generelt skeptisk til disse produktene, men nå når jeg likevel har kjøpt det skal jeg bruke det. Hvem vet, kanskje det hjelper :rolleyes:

 

Ellers hadde jeg en halvtime på tredemølle i går, må øke forsiktig pga. vondt kne. Tar en liten økt i dag også og en gruppetime på SATS.

Ha en fin kvinnedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...