Gå til innhold

Liten aktivitet på forumet?


Gjest Erna2
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere

Jeg forholdsvis ny her men stusser litt på aktiviteten på forumet. Jeg har

tidligere vært med i vektklubb (VG sin) - der er det kjempeaktivitet. Fullt med motivasjon og tips og alt. Må si jeg ble skuffet over dette forumet. Skulle ønske det var litt mer trøkk her. Veldig mange av trådene er gamle. Må si jeg angrer litt på å ha meldt meg inn her og ikke gikk til VG sin vektklubb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

Jeg forholdsvis ny her men stusser litt på aktiviteten på forumet. Jeg har

tidligere vært med i vektklubb (VG sin) - der er det kjempeaktivitet. Fullt med motivasjon og tips og alt. Må si jeg ble skuffet over dette forumet. Skulle ønske det var litt mer trøkk her. Veldig mange av trådene er gamle. Må si jeg angrer litt på å ha meldt meg inn her og ikke gikk til VG sin vektklubb igjen.

 

Hei.

 

Jeg har også vært på vektklubb tidligere, og har også savnet aktiviteten en får der, siden det gir meg veldig mye å lese om andre som er i samme situasjon som meg selv.

 

Jeg tenker at vi er nok færre som bruker forumet her hos Grete Roede, men jammen meg er en del av de som er aktive her dyktige til å skrive og motivere.

 

Til slutt så tenker jeg at det ligger et ansvar på oss alle som ønsker å holde forumet i live, å bruke det aktivt.

 

Vi ønsker jo det samme de fleste av oss.

 

 

- Å gå ned i vekt fort. Helst i går, eller ihvertfall over natta. :lol:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirnes91

enig der, har ikke vært med i noen forum før, så leser meg gjennom de fleste trådene her, men syns det sku vært litt mer aktivitet jeg og, helt ny på dette selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest tekoppen

enig der, har ikke vært med i noen forum før, så leser meg gjennom de fleste trådene her, men syns det sku vært litt mer aktivitet jeg og, helt ny på dette selv

 

 

Hei.

Jeg er også her og skriver nesten litt for meg selv under tråden" Pangstart i påsken". Har du meldt deg på nettkurs? Jeg starter om et par dager og regner med at kurslederen gir gode og mer personlige tilbakemeldinger.Likevel er det kjekt å lese hvordan andre takler utfordringene. Ønsker deg lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cockerella

Ja, det er mye mindre aktivitet her enn på Vg sin vektklubb. Men vi får kanskje skylde oss selv, for det er vel bare vi som kan gjøre noe med det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...