Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å holde motivasjonen oppe? Slanke-venner søkes.


Gjest mari_dubedaare
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest mari_dubedaare

Hei,

 

Jeg er ei jente på 25 år. Fast jobb, høy utdanning, leilighet, samboer og i det hele tatt - veldig fornøyd med tilværelsen. Men har alltid hatt et vanskelig forhold til mat, og er en notorisk overspiser. Har gått ned 20 kg, opp 10, ned 10, opp 5 og er nå veldig lysten på å gå ned de siste 5-8 kgene som jeg mener er målet mitt.

Jeg har gått en rekke kurs og kjenner roede-metoden veldig godt. Det jeg er på jakt etter er en eller flere sparringspartnere som jeg kan dele gleder og frustrasjoner med i prosessen jeg nå må inn i. Livsstilsendring er målet, men vekttap er og viktig for meg for å trives. Jeg er normalvektig, men misfornøyd med egen innsats og ser at vekten kryper oppover igjen. Dette må stoppes!

 

Planen er å sette alle kluter til etter påske. Jeg må gi meg selv litt slakk før det - jeg vet at jeg vil slite i påsken. Jeg spiser god og sunn mat, og kan "alt" om kalorier. Men sukker... Min verste fiende. Mat er ikke like vanskelig.

 

Er det noen der ute som kunne tenke seg å bli litt bedre kjent og å være med på en sunnere vei med meg? Jeg bor i Oslo, og kan gjerne tenke meg en å trene med også etterhvert. Men det kan bli på sikt. Gjerne jevnaldrende eller noen som kan identifisere seg litt med min beskrivelse. Send meg i så fall gjerne en privat melding!

 

Jeg trenger sårt litt motivasjon og noen å dele tanker med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...