Gjest Gullet60 Skrevet Mars 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2015 Hei alle sammen. :)/> I dag har jeg registrert meg her på G.R for å gå ned i vekt. Jeg har ikke meldt meg på kurs ennå men gir meg selv en måned for å se om jeg klarer dette på egenhånd sammen med dere. Det utrolig motiverende å lese hva alle dere har klart å prestere så jeg er full av pågangsmot. I morgen går jeg til innkjøp av " must have " matvarer :)/> Ønsker dere alle en fin dag og riktig god påske. Hilse Gullet60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolledama74 Skrevet April 2, 2015 Rapporter Share Skrevet April 2, 2015 Hei og velkommen hit! Håper du vil trives! Vi er få aktive, så det er svært ønskelig med flere aktive medlemmer. Håper du blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gullet60 Skrevet April 3, 2015 Rapporter Share Skrevet April 3, 2015 Hei og velkommen hit! :)/> Håper du vil trives! Vi er få aktive, så det er svært ønskelig med flere aktive medlemmer. Håper du blir det! :D/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gullet60 Skrevet April 3, 2015 Rapporter Share Skrevet April 3, 2015 Takk for det Bolledama. Jeg blir nok aktiv ja. Er snart ferdig med første uke med Rhodemetoden - den første av veldig mange. Skal veie meg på mandag og det er ganske spennende. God påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gullet60 Skrevet April 3, 2015 Rapporter Share Skrevet April 3, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå