Gå til innhold

Første uke unnagjort


Gjest Gullet60
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Gullet60

I dag var det første veie dag og vekten viser -2,3 kg. Jeg syns faktisk det har gått veldig fint. Har ikke vært så sulten som jeg trodde jeg skulle bli. Syns det har vært artig å planlegge måltidene og tiltross for at det er påske har jeg ikke kastet meg over påskesnopet og andre usunne ting. Jeg går ikke på kurs men er gull medlem her, så jeg har ingen kursleder å konferere med - men gir meg selv en måned å gå ned i vekt på egenhånd og går ikke det så melder jeg meg på et nettkurs.

Fortsetter det slik så er jeg veldig optimistisk til å klare dette selv. Er så heldig at mannen min støtter meg 100% selv om han ikke har den fjerneste anelse om hvordan det er å være overvektig. Han vil gjerne opp ca 5 kg og sliter med det.

Det eneste jeg sliter med er å få i meg nok vann !

 

Ha en fortsatt fin påske der ute. :)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! :D Gratulerer med vel gjennomført førsteuke!! Nå er du godt i gang! :D :D

Jeg skal heie på deg!!

 

Et tips: bare fortsett å skrive innlegg på tråden du allerede har laget. Du trenger ikke lage en ny tråd hver gang :) Hvis du ser nederst hvor jeg har skrevet nå, så ser du hvor du kan trykke "svar". Hvis du ser på min tråd, så ser du at jeg har hatt den samme i mange år. Bare rop ut til meg om det er uklart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...