Gå til innhold

Motivasjonsvenn søkes


Gjest Pandora78
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Pandora78

Hei

Jeg starter på nettkurs i morgen og vet av erfaring at det er mye lettere å "holde ut" og å presse seg selv, dersom man har noen å slanke seg sammen med ... pushe hverandre litt, motivere, sette mål og lage planer ... Jeg har ingen i "den virkelige verden" å slanke meg sammen med, så håper det er noen her inne som kunne tenke seg en motivasjonspartner nå frem mot sommeren (og sikkert enda lenger ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg starter på nettkurs i morgen og vet av erfaring at det er mye lettere å "holde ut" og å presse seg selv, dersom man har noen å slanke seg sammen med ... pushe hverandre litt, motivere, sette mål og lage planer ... Jeg har ingen i "den virkelige verden" å slanke meg sammen med, så håper det er noen her inne som kunne tenke seg en motivasjonspartner nå frem mot sommeren (og sikkert enda lenger ...)

Hei Pandora! :)

Synes du er veldig motivert som starter på nettkurs :) :) Tøft!

Jeg starter på kurs den 11.05 her. Så jukser masse til den dagen kommer...:(

Har vært på mange dietter før, men motivasjonen er vært svak...

Men helt enig at man trenger en som pusher utenom de man har rundt seg :)

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissi64

Hei

Jeg starter på nettkurs i morgen og vet av erfaring at det er mye lettere å "holde ut" og å presse seg selv, dersom man har noen å slanke seg sammen med ... pushe hverandre litt, motivere, sette mål og lage planer ... Jeg har ingen i "den virkelige verden" å slanke meg sammen med, så håper det er noen her inne som kunne tenke seg en motivasjonspartner nå frem mot sommeren (og sikkert enda lenger ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissi64

Hei Pandora, jeg starter i dag, og har nettopp registrert frokosten. Har gått på vanlige kurs tidligere med godt resultat, men etter røykeslutt gikk jeg opp 15 kilo, og nå er jeg tilbake på røyken, men har fremdeles 15 kilo for mye! Sukk og stønn, men jobber med røykemotivasjonen også, men nå først vekta! Jeg har trengt kontrollen ved veiing, for jeg er flink å lure meg selv, men nå skal jeg prøve på egen hånd. Og da kan det være kjekt med noen motivasjonsvenner :-) Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...