Gå til innhold

Motivasjonsvenn søkes


Gjest Pandora78
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Pandora78

Hei

Jeg starter på nettkurs i morgen og vet av erfaring at det er mye lettere å "holde ut" og å presse seg selv, dersom man har noen å slanke seg sammen med ... pushe hverandre litt, motivere, sette mål og lage planer ... Jeg har ingen i "den virkelige verden" å slanke meg sammen med, så håper det er noen her inne som kunne tenke seg en motivasjonspartner nå frem mot sommeren (og sikkert enda lenger ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Hei

Jeg starter på nettkurs i morgen og vet av erfaring at det er mye lettere å "holde ut" og å presse seg selv, dersom man har noen å slanke seg sammen med ... pushe hverandre litt, motivere, sette mål og lage planer ... Jeg har ingen i "den virkelige verden" å slanke meg sammen med, så håper det er noen her inne som kunne tenke seg en motivasjonspartner nå frem mot sommeren (og sikkert enda lenger ...)

 

 

Hei Pandora

 

Jeg er med på en tråd som er startet av Christina, du vil se den lengere ned. Der kan du være med😊ðŸ‘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaTrilla

Hei

Jeg starter på nettkurs i morgen og vet av erfaring at det er mye lettere å "holde ut" og å presse seg selv, dersom man har noen å slanke seg sammen med ... pushe hverandre litt, motivere, sette mål og lage planer ... Jeg har ingen i "den virkelige verden" å slanke meg sammen med, så håper det er noen her inne som kunne tenke seg en motivasjonspartner nå frem mot sommeren (og sikkert enda lenger ...)

 

Hei!

Jeg starter på ny frisk i dag jeg også! Jeg er ei jente/dame på 31 (snart 32 år), 158cm på strømpelesten og bærer mine 79 kg helt selv, men skulle så gjerne ønske at 19 av disse snart kunne pakka kofferten og funnet en annen kropp å henge på. (Har omsider gitt opp ønsket om å vokse meg 15 cm lenger, og innsett at jeg antakelig sto i feil kø når det gjaldt høyden). Har tatt nettkurs her før, og vet at det fungerer greit når man kommer inn i det. Samtidig vet jeg at min store ulykkelige kjærlighet her i livet er sjokolade.. Det er noe som heter å kose seg med måte, og det høres jo så flott ut! Men jeg går på en smell med store "fråtseraid" innimellom, og det ser jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å venne meg av med. Jeg er heller ikke av typen som jubler uhemmet av tanken på fysisk aktivitet.. Uansett så har jeg nå forpliktet meg ved å melde meg på her igjen, så da er det bare å stålsette seg og la motivasjonen komme sigende i takt med synkende tall på vekta! Det er godt å vite at det ikke bare er meg her i verden som sliter med noen ekstra kilo, og at det andre har klart før oss må da være bevis på at vi også kan, sant?!! :)/> Jeg er så lei av å se ut som ei dårlig stappa pølse når jeg prøver å pynte meg, og i desember skal familien til syden. Ah, så herlig det hadde vært å føle seg vel i bikini og strandkjole igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ønsker meg også motivasjonsvenn(er)! Starter på nettkurs neste mandag, men begynt selv i dag. 39 år, gift, 3 barn og en aktiv hverdag med full jobb. Så problemet for meg er at jeg setter av for lite tid til meg selv, blir sliten mentalt og dermed sklir det ut i mat og trening. Men NÅ er jeg klar for å gjøre en endring en gang for alle og jeg SKAL nå målet mitt før jeg gir meg på kurs denne gangen! Ca 20 kg ned. Kanskje vi kan hjelpe hverandre? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaTrilla

Hei!

Jeg ønsker meg også motivasjonsvenn(er)! Starter på nettkurs neste mandag, men begynt selv i dag. 39 år, gift, 3 barn og en aktiv hverdag med full jobb. Så problemet for meg er at jeg setter av for lite tid til meg selv, blir sliten mentalt og dermed sklir det ut i mat og trening. Men NÅ er jeg klar for å gjøre en endring en gang for alle og jeg SKAL nå målet mitt før jeg gir meg på kurs denne gangen! Ca 20 kg ned. Kanskje vi kan hjelpe hverandre? :-)

 

Hei!

Det er nok et stort fellestrekk for mange av oss som sliter med vekta, at man setter av for lite tid til å ta vare på seg selv, tror jeg. Ønsker deg masse lykke til! Dette skal gå bra!! :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...