Gå til innhold

Trenger hjelp!!


Gjest Snirkel
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Snirkel

Jeg har prøvd det meste, og det mange ganger, så er relativt klar på hva som er min utfordring. Spiser ikke nok måltider, og er altfor glad i mat. Er sjelden brus, godteri og sjokolade, men få gigantiske måltider😔 så trenger derfor masse tips til små, sunne måltider, som lunsj og mellommåltid. Er en aktiv mamma til to, så kan ikke kreve så mye tilberedning 😉.

 

På forhånd takk☺ï¸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Gjest Sykkelfantomet

Jeg har prøvd det meste, og det mange ganger, så er relativt klar på hva som er min utfordring. Spiser ikke nok måltider, og er altfor glad i mat. Er sjelden brus, godteri og sjokolade, men få gigantiske måltider😔 så trenger derfor masse tips til små, sunne måltider, som lunsj og mellommåltid. Er en aktiv mamma til to, så kan ikke kreve så mye tilberedning 😉.

 

På forhånd takk☺ï¸

Hei! Sånn i teorien, så kan man egentlig spise det man vil og gå ned. men man må passe på mengden. det er til syvende og sist total mengden som teller. Men vil jo helst anbefale å spise sunt. Føler du at maten du spiser er sunn,mtp nok protein, grønt og vitaminer? Da må du kutte ned på str på mengden. Man må faktisk regne med å være sulten når man er ferdig med porsjonen sin. Spise sakte og drikke mye vann til, det kan hjelpe. det er litt tungt i starten, men snart blir du og kroppen din vandt med å ikke spise mer. Klarer du det, så trenger du ikke å legge om til avanserte helsekost måltider :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...