Gjest dinamitt Skrevet Mai 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2015 Har ikke fått tilsendt kursbøkene enda, mulig jeg finner svaret det, men spør likevel jeg. Hva spiser dere for å oppfylle to hjertevennlige valg om dagen? Nøtter og avokado kommer jeg på - det er greit. Orker ikke tanken på makrell i tomat. Noen som kan gi meg noen tips og dere erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hovden Skrevet Juni 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2015 Har ikke fått tilsendt kursbøkene enda, mulig jeg finner svaret det, men spør likevel jeg. Hva spiser dere for å oppfylle to hjertevennlige valg om dagen? Nøtter og avokado kommer jeg på - det er greit. Orker ikke tanken på makrell i tomat. Noen som kan gi meg noen tips og dere erfaringer? Eg spiser grovbrød med lettmajones og kokt skinke. Da får eg hjertevennlig på majonesen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tekoppen Skrevet Juni 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2015 Røykelaks som pålegg. Et ts olivenolje på salat eller i supper, middag etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gitte-mamma Skrevet Juni 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2015 frokostsalat i stede for smør på skiva liker jeg. Og makrell eller sild på brødskiva gir hjertepoeng. Nøtter, oljer og fisk er nok der jeg får mine utenom frokostsalaten som jeg simpelthen elsker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fru Fryd Skrevet August 4, 2015 Rapporter Share Skrevet August 4, 2015 - Olivenolje over salaten - øker også opptaket at vitaminer og antioksidanter - Varmrøkt peppermakrell - Varmrøkt laks - Laksetaco - Rester kan man ha på brødskiva - Hjemmelaget pesto med pinjekjerner og god olivenolje - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå