Gå til innhold

Søker skravlevenn!


Gjest SigrunE
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest SigrunE

Hei! Ser at denne delen av forumet er rimelig død, men prøver likevel.

 

Jeg er ei 22 år gammel jente, studerer ved UiO og ønsker å gå ned ca 10 kg i vekt. Har ikke lyst å dele dette med familie eller venner, men trenger likevel noen å skravle med og hente motivasjon ifra, og tror at jeg har noe å bidra med for andre :)/>

 

Noen som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Sara_fl

Hei! Ser at denne delen av forumet er rimelig død, men prøver likevel.

 

Jeg er ei 22 år gammel jente, studerer ved UiO og ønsker å gå ned ca 10 kg i vekt. Har ikke lyst å dele dette med familie eller venner, men trenger likevel noen å skravle med og hente motivasjon ifra, og tror at jeg har noe å bidra med for andre :)/>/>

 

Noen som vil være med?

 

ser det er en måned siden du skrev denne! er selv 24 år og studerer på Hib, og skal ned 40kg O.o trenger også en som kan motivere meg! kanskje vi kan motivere hverandre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SigrunE

Vi kan motivere hverandre! :)

 

Vanskelig å gå ned i vekt når jeg er hjemme i ferien. Mye lettere når jeg bor alene! Håper likevel at jeg kan gå ned litt i sommer, ihvertfall holde vekta stabil.

 

Hva er din plan for vektnedgang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Ser at denne delen av forumet er rimelig død, men prøver likevel.

 

Jeg er ei 22 år gammel jente, studerer ved UiO og ønsker å gå ned ca 10 kg i vekt. Har ikke lyst å dele dette med familie eller venner, men trenger likevel noen å skravle med og hente motivasjon ifra, og tror at jeg har noe å bidra med for andre :)/>/>/>

 

Noen som vil være med?

Hei! Jeg er også 22 år og skal gå ned mye i vekt.. Men jeg tar 10 kg om gangen. Selv snakker jeg med mamma om det meste, men noen ting kan bare ikke 60-åringer forstå seg på. Hvorfor vil ikke du dele det med familie og venner? Jeg spør kun av nysgjerrighet.

 

Du kan skravle med meg om du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv snakker jeg med mamma om det meste, men noen ting kan bare ikke 60-åringer forstå seg på.

 

Hei. Jeg er i eldste laget til å være med på denne tråden, siden jeg er over 60, men kommer med en kommentar likevel. :) Da jeg var i 20-årene trodde jeg også at folk over 60 ikke kunne forstå alt. I dag vet jeg bedre. :D

 

Derfor vil jeg bare si: ikke fortell din mor alt, det er tross alt forskjell på mor og datter, og en grense for hva mødre skal få vite. ;) Men når det er sagt er det utrolig hva du kan snakke med folk i 60-årene om. Vi har fått rikelig med livserfaring på godt og ondt, og er mye mer forståelsesfulle og tolerante enn hva man innbiller seg 60-åringer er når man selv er i 20-årene.

 

Prøv, du blir sannsynligvis positivt overrasket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei! Ser at denne delen av forumet er rimelig død, men prøver likevel.

 

Jeg er ei 22 år gammel jente, studerer ved UiO og ønsker å gå ned ca 10 kg i vekt. Har ikke lyst å dele dette med familie eller venner, men trenger likevel noen å skravle med og hente motivasjon ifra, og tror at jeg har noe å bidra med for andre :)/>/>

 

Noen som vil være med?

 

Jeg vil gjerne være med! :) Jeg er 22 år gammel og studerer ved MH, skal begynne på bachloråret nå, så trenger ekstra motviasjon fra likesinnende! Jeg også skal ned en del, men tar 10 kg av gangen.

Vi kunne jo laget en facebook gruppe (hemmelig så klart) hvor vi kan legge ut ting og tang. Jeg vet med meg selv at det er større sjangs for at jeg svarer der enn her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 25 år og skal også ned ca 10 kg i vekt! Starter opp på kurs i morgen faktisk.

Jeg studerer også ved Uio, så om du har lyst til å møtes en gang for å diskutere litt kosthold, trening og sånt så hadde det vært koselig :) Jeg trener også på SiO, så om du hører til der kunne vi jo trent sammen en gang eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 23år og nyflytta til Buskerud.

Gått ned 40 kilo på egenhånd tidligere, men etter sykdom og slikt er det på tide å ta grep igjen, og skal ned ca 20 kilo denne gangen.

Begynner med nettkurs om en uke, og vil gjerne skravle litt med andre i samme situasjon.

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenRose

Hei!

 

Vil gjerne være med her! :)/>

Er 21 år og bor i Vestfold. Er første dagen på lenge siden jeg har logget inn her..igjen.. Blir litt deprimert av å se at for 1,5 år siden veide jeg 9 kilo mindre enn hva jeg gjør nå. Så nå er det på tide å komme i gang igjen! Planen min i første omgang er å gå ned 3 kilo om gangen, rett og slett for å holde motivasjonen oppe. Tror det hadde vært veldig motiverende å snakke med folk som er i samme situasjon.

 

:)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg henger meg også gjerne på her.. :) skal ned litt fler kilo, men godt å ha noen å skravle med.

Facebook-gruppe hørtes kjempe bra ut (større sjans for svar der, ja). Send meg gjerne e-mailen deres så kan jeg invitere inn i en hemmelig gruppe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei! Jeg er også 22 år og skal gå ned mye i vekt.. Men jeg tar 10 kg om gangen. Selv snakker jeg med mamma om det meste, men noen ting kan bare ikke 60-åringer forstå seg på. Hvorfor vil ikke du dele det med familie og venner? Jeg spør kun av nysgjerrighet.

 

Du kan skravle med meg om du vil!

 

Slenger meg på her om ønskelig! Jeg er 19 år, 172 høy, veier 102 kilo. Lite aktiv, mål å gå 20-30 kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...