Gå til innhold

Fru Fleksnes - hvordan går det med deg?


Gjest Good4me
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Krusmynte

Folk har en tendens til å forsvinne herfra, enten det går godt eller dårlig. Går det dårlig hender det de kommer igjen, for FruFleksnes sin del håper jeg fraværet er grunnet suksess. Hun var innom her en gang, da som EksFruFleks eller noe sånt, og la igjen en hilsen. Du finner den kanskje hvis du blar laaaangt nedover - vet ikke om ting blir liggende her til evig tid eller om det slettes etter en stund. Den gangen gikk det bra ihvertfall, vi krysser fingrene for at det fortsatt er tilfellet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

Folk har en tendens til å forsvinne herfra, enten det går godt eller dårlig. Går det dårlig hender det de kommer igjen, for FruFleksnes sin del håper jeg fraværet er grunnet suksess. Hun var innom her en gang, da som EksFruFleks eller noe sånt, og la igjen en hilsen. Du finner den kanskje hvis du blar laaaangt nedover - vet ikke om ting blir liggende her til evig tid eller om det slettes etter en stund. Den gangen gikk det bra ihvertfall, vi krysser fingrene for at det fortsatt er tilfellet. :)/>

 

Ja, Krusmynte, jeg håper inderlig at hun fremdeles holder vekten der den var den gang, etter store anstrengelser og utrolig disiplin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...