Gå til innhold

23år- 89,9kg- sliten, trøtt og lei


Gjest MO5
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Prøver meg forsiktig på forumet her... Er det noen i samme situasjon som kunne tenke seg å være min slankevenn?

 

Litt om meg: er snart 23, veier 89.9kg, jobber meg for tiden ut av en spiseforstyrrelse- nå ved hjelp av grete roede. Har min første veiedag idag (etter jeg har sovet ut etter nattevakten). Har samboer, ingen barn og er alt for glad i mat.(Tildels godterier og potetgull, selv om jeg glatt bytter ut godterier og potetgull mot god mat. )

 

Har som mål å gå ned til 65 kg. Men har egentlig ingen problemer med å stoppe på 70kg dersom jeg føler at det er greit. Ifølge bmi-bør jeg ned til rundt 62(?)-Husker ikke helt eksakt tallet, men kroppsbygningen min gjør nok at det ikke nødvendigvis vil være så pent-men det vet jeg forsåvidt ikke, for jeg har vel aldri vært der (iallefall ikke som jeg minnes). Er ikke interessert i å bli radmager og kjempe tynn, men normal- hva nå enn det er? :)

 

Håper noen her vil henge på, så kanskje vi kan utrette noe sammen-for oss selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gitte-mamma

Hei!

 

Prøver meg forsiktig på forumet her... Er det noen i samme situasjon som kunne tenke seg å være min slankevenn?

 

Litt om meg: er snart 23, veier 89.9kg, jobber meg for tiden ut av en spiseforstyrrelse- nå ved hjelp av grete roede. Har min første veiedag idag (etter jeg har sovet ut etter nattevakten). Har samboer, ingen barn og er alt for glad i mat.(Tildels godterier og potetgull, selv om jeg glatt bytter ut godterier og potetgull mot god mat. )

 

Har som mål å gå ned til 65 kg. Men har egentlig ingen problemer med å stoppe på 70kg dersom jeg føler at det er greit. Ifølge bmi-bør jeg ned til rundt 62(?)-Husker ikke helt eksakt tallet, men kroppsbygningen min gjør nok at det ikke nødvendigvis vil være så pent-men det vet jeg forsåvidt ikke, for jeg har vel aldri vært der (iallefall ikke som jeg minnes). Er ikke interessert i å bli radmager og kjempe tynn, men normal- hva nå enn det er? :)/>

 

Håper noen her vil henge på, så kanskje vi kan utrette noe sammen-for oss selv!

 

 

Hei, kan ikke si jeg er i helt samme situasjon som deg, men skal ned noen kg her og. Det er dessverre liten aktivitet her inne, jeg er med Lima og SankTilAugust her inne. Håper du finner noen eller hiver deg på en gruppe :)

 

Fortsatt go kveld og lykke til med vektnedgangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest metchen

Hei!

 

Prøver meg forsiktig på forumet her... Er det noen i samme situasjon som kunne tenke seg å være min slankevenn?

 

Litt om meg: er snart 23, veier 89.9kg, jobber meg for tiden ut av en spiseforstyrrelse- nå ved hjelp av grete roede. Har min første veiedag idag (etter jeg har sovet ut etter nattevakten). Har samboer, ingen barn og er alt for glad i mat.(Tildels godterier og potetgull, selv om jeg glatt bytter ut godterier og potetgull mot god mat. )

 

Har som mål å gå ned til 65 kg. Men har egentlig ingen problemer med å stoppe på 70kg dersom jeg føler at det er greit. Ifølge bmi-bør jeg ned til rundt 62(?)-Husker ikke helt eksakt tallet, men kroppsbygningen min gjør nok at det ikke nødvendigvis vil være så pent-men det vet jeg forsåvidt ikke, for jeg har vel aldri vært der (iallefall ikke som jeg minnes). Er ikke interessert i å bli radmager og kjempe tynn, men normal- hva nå enn det er? :)/>

 

Håper noen her vil henge på, så kanskje vi kan utrette noe sammen-for oss selv!

Hei Mo5!

Ser at du ønsker en slankevenn. Jeg er en del år eldre enn deg, men ser at vi skal ned sikra like mye. Har slitt med vekta i mange år, og det er ikke første gangen jeg prøver å gå ned i vekt, men jeg velger å ikke gi opp. Kan godt være med å motivere slik at vi når målet begge to. Liker å være aktiv når jeg jobber med vekta fordi jeg føler at det hjelper å snakke om det som skjer. Har min egen tråd her inne som jeg nettopp har opprettet. Skriv gjerne noen ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er i samme situasjon som deg. 87 kg, starten av tjueårene, tidligere slitt med spiseforstyrrelser. Nå skal vekten ned på en sunn måte. Hadde vært godt med en slankevenninne😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...